karvainen neito
jooooh... eli.
Olen 15v tyttö ja minulla on nyt pieni, häiritsevä ongelma teille jaettavana...
Minulla kasvaa karvaa naamassa. Oikeastaan... ongelmani on tyhmä, koska monella ystävättärellänikin kasvaa karvaa, mutta se on kuitenkin vaaleaa joten sitä ei huomaa edes helposti. Mutta, itse olen tummaverikkö ja karvan huomaa naamastani... On typerää ajatella (jos olet esim. mies tällä hetkellä) ,että naisilla ei kasva naamassa karvaa. Sitä ei vain huomaa. No,asiaan nyt. Ei karvaa oikeastaan huomaa niin helposti, mutta jos joskus hommaan esim. poikaystävän, niin mitä hän ajattelee tästä? :D Voin valehtelemattakin kertoa olevani kaunis. Olen laiha jne mutta tuo karva tosiaan häiritsee! Olen toisinaan ottanut ylähuulikarvoja veet- karvanpoisto liuskoilla mutta tuntuu että karvan väri tavallaan vaan leviää eteenpäin. DX ei kiva. Ihmiset vain sanoo sen johtuvan ikäni hormoneista ja että kyllä se siitä. Herranjmala, en usko että kuin tämä ns. murrosikä hetki on ohi, että karvat vain muuttavat värinsä vaaleaksi tai tippuu tms??! :D
pliiis apua ja kokemusta... :( arvostan!
Kommentit (16)
No kyllä sillä vaan on merkitystä, kukaan terve hetero mies halua mitään conguito wuŕstia naisekseen. Hoida itses kuntoon vaikka lääkärillä.
Kulmakarvatrimmerillä surautat ne mukavasti pois. Laite maksaa alla kympin, googleta. On hyvä esim. huulikarvoihin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:32"]
Voi sinua <3 Kuule, ei niillä muutamilla karvoilla ole viehättävyyden kannalta ihan mitään merkitystä. Kokonaisuus ratkaisee, niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta. Ja se tuleva rakkaasikin rakastaa sinua ihan kaikkine karvoinesi. Se, kenelle muutama ihokarva olisi ongelma, ei ole sinulle se oikea. Mutta se, joka sinua idosti rakastaa, ei edes näe niitä haituvia :)
[/quote]
Huhhuh mitä kliseistä paskaa taas. It gets old!
On typerää ajatella (jos olet esim. mies tällä hetkellä)
Juu, ja viiden minuutin päästä olen nainen
Jostain luin, että Hollywoodissa naiset sheivaa kasvonsa. Tulee kuulemma pehmeiksi. Eli tavallisella partahöylällä ajelevat. Tummahiuksisilla ihokarvatkin ovat tummia. Suurin osa maapallon bruneteista painii saman ongelman kanssa. Ei muuta kuin ajelemaan jos karvat häiritsevät.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:48"]
On typerää ajatella (jos olet esim. mies tällä hetkellä)
Juu, ja viiden minuutin päästä olen nainen
Heh, taisit ymmärtää väärin! :D tarkoitin kuin tätä keskustelua lukee todennäköisesti sekä miehet että naiset, että jos se joka tällähetkellä lukee tätä tekstiäni, on mies. Ehkä huonosti ilmaisin.
[/quote]
Pinseteillä mä nypin "viikset" kulmien nyppimisen yhteydessä. Epilaattorilla saa vielä nopeemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:35"]
No kyllä sillä vaan on merkitystä, kukaan terve hetero mies halua mitään conguito wuŕstia naisekseen. Hoida itses kuntoon vaikka lääkärillä.
[/quote]
Hahhahhhaaaaaaaa
Okei. Jospa yritetään olla tekemättä tästä keskustelusta mitään huonojen vitsien soppaa. Esim tuo. Osta partakone. C-mon. Pysytään naiset naisina. Kyllä nää pitää eri tavalla hoitaa kuin partakoneilla. Ne mulkkumiehet siellä jotka huutelee, no, älkää huudelko. Koska jos ei teidän mieleenne juolahtanut, sen karvan laadusta muuttuu oikeasti karva, semmoinen piikikäs mitä teillä miehillä nyt sattuu kasvamaan. Hyi helvetti, siihen ei mennä...
- Ap
Siskollani on kans viikset eli ei haittaa, olen tottunut naisviiksiin jo lapsena :D
EIKÖ KELLÄÄN OLE MITÄÄN HELVETIN JÄRKEÄ? NAISET, ÄLKÄÄ AJELKO. Nyppikää, liuskoilla, laaser jne.
Kyllä se siitä nuorukainen! :3
Mun mies oikeasti tykkää karvoista, jopa enemmän kuin minä :) . Mutta mä leikkaan kynsisaksilla noi ylähuulen karvat pois.
N42, karvainen ja tumma
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:07"]
Osaatko laulaa? :)
[/quote]
ööh mihin littyi? :O XD
Voi sinua <3 Kuule, ei niillä muutamilla karvoilla ole viehättävyyden kannalta ihan mitään merkitystä. Kokonaisuus ratkaisee, niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta. Ja se tuleva rakkaasikin rakastaa sinua ihan kaikkine karvoinesi. Se, kenelle muutama ihokarva olisi ongelma, ei ole sinulle se oikea. Mutta se, joka sinua idosti rakastaa, ei edes näe niitä haituvia :)