Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väliä syönkö kerran viikossa paljon karkkia vai joka päivä vähän ?

Vierailija
27.05.2015 |

Minulla tekee joka päivä mieli karkkia. Ihan joka päivä. Nyt olen pitäny karkkipäivän kerran viikossa, ja karkkia tulee aina ostettua puolisen kiloa ja lopputuloksena on vain huono olo. Onko painon kannalta oleellista syönkö ne karkit yhtenä päivänä vai syönkö pienen määrän joka päivä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia syötkö esim kilon karkkia yhdessä illassa vai osissa

Vierailija
2/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kyllä oikeasti menemään ihan lakkoon, itse olin ennen ihan kauhea karkkiaddikti mutta lakon jälkeen ei todellakan enää tehnyt edes mieli. Nykyään ostan joskus suklaata tai salmiakkia mutta en voisi kuvitellakaan ostavani esim aarrearkkupussia. Nyt n. 6vuotta lakosta. Sokeri on sellainen että se himo pysyy vain jos sitä ruokkii. Terveisin 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaille ei tee hyvää syödä joka päivä tai useasti. Eli mieluummin kerralla enemmän kuin joka päivä:)

Vierailija
4/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi syödä kerralla, niin ehkä joskus kyllästyt siihen kokonaan.

Vierailija
5/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin alkoholismissakin, ensimmäiseksi pitäisi myöntää itselle addiktio. Sen jälkeen karkit karkit pois kokonaan. Jos tulee repsahduksia niin ei luovuteta. Kun tarpeeksi kauan on ollut ilman niin ei enää tee mieli. Näin se menee mutta moni ei halua sitä kuulla.

Vierailija
6/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon kannalta parempi usein ja vähän kerrallaan. Muutoin huono asia!

Vierailija
7/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan varmuuden vuoksi syödä joka päivä ihan reilu annos niin ei jää ainakaan mieltä kaivamaan.

Vierailija
8/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoliston bakteerikanta tuhoutuu moisesta lisäainesonnasta eikä painonnousu ole ollenkaan huolista suurin (vaikkakin flooran tuohoutuminen ja epäsuotuisa koostumus edesauttaa myös lihoamista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän