Kaiken huippu! Pianon omistava naapuri pimputtelee Tauskia
Sinä vain. Lähtee koko ajan alusta, kun ei mene ihan putkeen. Parhaimmillaan on nyt puolen tunnin aikana päässyt noin puolen minuutin kohdalle.
Heippalapun paikka.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Odota kun alkaa laulaan samalla, sitä Tauskia.
Ei hän laula koskaan pianoa soitellessaan. Ap
Mistä tunnistat Tauskin musiikin? Itse en tiedä yhtään kappaletta häneltä.
No onhan se vaihtelua sille iänikuiselle Für Eliselle, jota monet aikaisemmin rääkkäsivät myötäänsä.
Vierailija kirjoitti:
En minä Tauskilta muita kipaleita tunnistakaan. Tuo Sinä vain on tuttu baari-iltojen karaokehelv*tistä. Ap
🤯 Toi on jo aika paha. Tykkään sittenkin mun naapureista aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä Tauskilta muita kipaleita tunnistakaan. Tuo Sinä vain on tuttu baari-iltojen karaokehelv*tistä. Ap
Miksi sitten vietät iltojasi siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vietät iltojasi siellä?
No tietenkin biljardin peluun ja kaljan kittaamisen vuoksi. En tosin viime vuosina ole käynyt. Ap
Treella naapurin pianomies on aktivoitunut heti kun kevät tuli ja aurinko.
Otatko vaihdossa meijän naapurin rakin kusee pihalle keltasia kusivanoja ja ulvoo ku vähä älyinen rakki....aamulla / iltapäivällä...
Teuraalle kirjoitti:
Otatko vaihdossa meijän naapurin rakin kusee pihalle keltasia kusivanoja ja ulvoo ku vähä älyinen rakki....aamulla / iltapäivällä...
Suostuisivatko kovaääniset naapurit naapurien vaihtoon. :)
No ei ole tähän kellonaikaan. Ikävä, että naapurillasi on noin huono musiikkimaku, mutta se ei ole heippalapun syy.