Näin naapurin...
Kommentit (14)
Mäki, ou jeah
Terv. Peräkamarinpoika 58v
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:22"]Aijaa. Mun tyttöystävä kävelee pelkissä stringeissä tossa.
[/quote]
En usko
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:22"]Aijaa. Mun tyttöystävä kävelee pelkissä stringeissä tossa.
[/quote]
Munpas on seksikkäässä hoitsu asussa:)
No mitä Elvillä oli yllä, kun sinulla oli yöpuku?
[/quote]
Päivän paras :D Oletko minun poikaystävä?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:25"]No mitä Elvillä oli yllä, kun sinulla oli yöpuku?
[/quote]
Kyttäsin elviä ikkunasta ja sillä oli yöpuku. Nammmm....
T: ap
Mä kävelen housut kintussa paska valuen perseestä moi
Voitko muuttaa mun naapuriin niin voin esitellä pimppiäni joka aamu painaen sitä lasia vasten ja sen jälkeen voin vetää sooloseksi hetken
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:34"]Voitko muuttaa mun naapuriin niin voin esitellä pimppiäni joka aamu painaen sitä lasia vasten ja sen jälkeen voin vetää sooloseksi hetken
[/quote]
Kuulostaa liian hyvältä . Taidat olla namulipala ;) ;) missä asut?
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:28"]Mä kävelen housut kintussa paska valuen perseestä moi
[/quote]
No hyhhyh, ihme menninkäinen. Schaibaatko?
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:34"]Voitko muuttaa mun naapuriin niin voin esitellä pimppiäni joka aamu painaen sitä lasia vasten ja sen jälkeen voin vetää sooloseksi hetken [/quote] Kuulostaa liian hyvältä . Taidat olla namulipala ;) ;) missä asut? Ap
[/quote]
Oon Maiju ja asun Porvoossa ja en oo niinkään namulipala mutta pimppi löytyy
Mulla löytyy kaksipäinen dildo, tuutko kokkeilee
Aijaa. Mun tyttöystävä kävelee pelkissä stringeissä tossa.