Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Invisalign oikomiskalvojen (alku) ongelmat

Vierailija
25.01.2022 |

Inhottavaa kun nää kerää kuolaa sisälle. Varsinkin kun puhuu niin välillä ilma ja kuola kulkee etuhampaiden väliatä todella häiritsevästi. Ja ässää saa välillä sössöttää. Miten näillä pystyy käydä töissä tai puhua teams palavereissa? Lisäksi nämä on ollu nyt 4 yötä enkä ole kertaakaan vielä nukkunut kunnolla kun kuola valuu tai suu kuivuu saharaksi öisin. Ja nämä kalvojen terävät reunat tuntuu ja jopa sattuu suuhun. Kukaan ei puhu näistä ongelmista. Aina on olevinaan niin ihanaa ja maailman paras päätös jne jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tottuu. Mulla oli 4v kiinteät oikomiskojeet enkä aluksi meinannut pystyä ollenkaan puhumaan. Sitten sujui. Oikomisen jälkeen pidin vielä kalvoja puoli vuotta. Jos reunat hiertävät niin pyydä hiomaan.

Vierailija
2/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tottuu. Mulla oli 4v kiinteät oikomiskojeet enkä aluksi meinannut pystyä ollenkaan puhumaan. Sitten sujui. Oikomisen jälkeen pidin vielä kalvoja puoli vuotta. Jos reunat hiertävät niin pyydä hiomaan.

Toivon todella, että tottuu 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei ihan vielä istu? Kun on tiukat niin ei sinne mahdu oikein kuolaa.

Totut parissa viikossa. Hankalampaa on hoidon jälkeen ylläpitää tulosta.

Vierailija
4/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin tottuu, mutta mulla suun kuivuminen kesti koko hoidon ajan. Lääkäri vaan kohautteli olkiaan ja sanoi että yleensä se syljeneritys paremminkin lisääntyy.