Käykö teille muut naiset näin
Te joilla on isot sisemmät häppärit: kusi roiskuaa häppärien helmoista joka puolelle, myös perseeseen päin, jos ei ensin aukaise niitä sormilla? Satuin vaan äskeen katsomaan kun olin kusella.
Kommentit (14)
Ei käy. Tosin olen mies kuten sinäkin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:01"]
Ei käy. Tosin olen mies kuten sinäkin.
[/quote]
En ole! :D Miksi luulet niin? Nyt kiinnostaa... ap
Joo käy. Meillä on varmaan virtsaputken suu osittain emättimen sisäpuolella tai muuten epänormaalisti sijoittunut.
Ei käy, koska karvat on luomut eikä ajeltu.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:00"]
Te joilla on isot sisemmät häppärit: kusi roiskuaa häppärien helmoista joka puolelle, myös perseeseen päin, jos ei ensin aukaise niitä sormilla? Satuin vaan äskeen katsomaan kun olin kusella.
[/quote]
Ei käy. Ulkonevat häpyhuulet ohjaavat virtsan ulos ilman että neste lentelee ympäri takapuolta.
Viivapimpistä valuu virtsaa reisille.
Joskus harvoin käy niin että paikat ovat jotenkin vinksallaan ja kusen omaan pakaraani tai reiteen. Siitä tulee kyllä voittajafiilis.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:47"]
Joskus harvoin käy niin että paikat ovat jotenkin vinksallaan ja kusen omaan pakaraani tai reiteen. Siitä tulee kyllä voittajafiilis.
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostaa - onko nro 8:lla häppärit piilossa vai esillä ?!?
Minäkin luulin. Joten mene hoitoon
Tuossakin keskustellaan häpyhuulien koon korrelaatiosta...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostaa - onko nro 8:lla häppärit piilossa vai esillä ?!?
[/quote]
Täytyi oikein alkaa googlettelemaan että mitä näitä erilaisia häppäreitä onkaan ja mikä on tämä paljon puhuttu viivapillu. :D Sain selville että minulla on ulkonevat sisähäppärit. Jes! Muutaman kerran vuodessa ehkä käy tämä kusionnettomuus. T. 8.
Kiitos 8! Eipä niitä kahta samanlaista ole. Kuinkahan monella ne on ulkonevat :-p :-D!!!
Juha Sipiläkin nostaisi tämän viestiketjun.
Öö