Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotepelko. Hoitajat, olisiko noloa...

Vierailija
24.01.2022 |

Soittaa omahoitajalle, jotta saisin puhuttua pelkoni halki? Tuntuu että olen umpikujassa, kun en koronan takia uskalla liikkua missään mutten myöskään uskalla ottaa rokotetta. Ajatteleeko hoitaja, että senkin luuseri, mene ottamaan se, kun heidätkin siihen jopa pakotetaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, ettet annan kenenkään painostaa sinua tekemään mitään, mistä et ole 100% varma. Kyse on sinun kehostasi.

Vierailija
2/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan. On ne nähnyt siellä paljon ihmisiä jotka pelkää. Tuo on vielä yleinen pelko. Pelkäätkö piikkiä, vai sivuvaikutuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on, ettet annan kenenkään painostaa sinua tekemään mitään, mistä et ole 100% varma. Kyse on sinun kehostasi.

Tämä on kyllä hanskassa, kun en ole tähän mennessä taipunut :D Ei sillä, että kukaan läheinen olisi yrittänyt painostaa, mutta median kautta on kyllä tullut sellainen olo, että olen alinta saastaa ja lähestulkoon rikollinen. Haluaisin vain tehdä oikean ratkaisun terveyteni kannalta, mutta kun ei voi etukäteen tietää, mikä on parasta... Pää hajoaa.

Vierailija
4/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes parikymmentä prosenttia suomalaisista on näitä noloja. Venäjällä n. 50%

Vierailija
5/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hanskassa, kun en ole tähän mennessä taipunut :D Ei sillä, että kukaan läheinen olisi yrittänyt painostaa, mutta median kautta on kyllä tullut sellainen olo, että olen alinta saastaa ja lähestulkoon rikollinen. Haluaisin vain tehdä oikean ratkaisun terveyteni kannalta, mutta kun ei voi etukäteen tietää, mikä on parasta... Pää hajoaa.

Vvvoooiii, kun sä ooot niiiiin uniikki lumihiutale! Miljardille ihmiselle rokote on jo ollut paras ratkaisu, mutta susta et siis tiedä. Kyllä oletkin kaikkea sitä typerää, mitä sinunlaisistasi on mediassa sanottu.

Vierailija
6/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole noloa.

Vierailija
7/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita vaan. On ne nähnyt siellä paljon ihmisiä jotka pelkää. Tuo on vielä yleinen pelko. Pelkäätkö piikkiä, vai sivuvaikutuksia?

Pelkään (varmasti täysin epärealistisesti) että olen yksi niistä onnettomista, jotka saa vaikeita oireita rokotteesta. Luin esim. tapaustutkimuksen ikäisestäni henkilöstä, joka sairastaa samaa autoimmuunisairautta kuin minä ja joka kärsi ekan rokotteen jälkeen äkillisestä näönmenetyksestä ja sai munuaisvaurion. Enempää mRNA-rokotteita ei hänelle suositeltu. Tutkimuksen lopussa kyllä todettiin, että rokotteita voidaan edelleen pitää yleisesti ottaen turvallisina. Vaan mitä jos tuollaiset haitat osuu kohdalle eikä niin saadakaan parannettua.

Pelkään myös näitä hermostollisia ja neurologisia oireita, joista ihmiset ovat raportoineet.

Varmaan tämän kaiken epäröinnin ytimessä on se, että jo ennen koronaa olen käynyt terveyteni kanssa ihan pohjalla enkä uskonut, että mitenkään jaksaisin kaivautua sieltä enää ylös. Lopulta se oli vain pakko tehdä ja myös joutua hyväksymään, että tietyiltä osin terveyteni asettaa rajoituksia loppuiäksi. Nyt tuntuu, että jos yhtään enempää vaivoja tulee, katkeaa kamelinselkä. Etten vain jaksa, aio enkä halua enää kivuta ylös mistään enkä hyväksyä enempää rajoituksia. Typeräähän tämä on, koska mitä tahansa voi tapahtua. Voin vaikka saada aivoverenvuodon ihan täällä kotona istuessa ja halvaantua... Jos rokotteesta ei mitään pahempaa seuraisi, se kuitenkin vapauttaisi mut taas elämään elämää vähän huolettomammin.

Vierailija
8/8 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan, hyvä olisi puhua asiasta jonkun kanssa, se selventää ajatuksia. Hyvä että mietit asioita ja haluat itsellesi parhaan ratkaisun, siinä ei ole mitään noloa.

Kaikkea hyvää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän