Holhoatko vanhempiasi?
Toisessa ketjussa kauhisteltiin kun 80 vuotiaat vanhemmat syövät sipsiä. Mitä helkkaria se kellekkään kuuluu? Ei edes lapsille.
Todellakaan ota vastaan tollasia huomautuksia lapsiltani.
Kommentit (5)
Minä olen vasta 51 ja kyllä lapsilta jo tulee mielipiteitä siitä, miten minun pitäisi elää (milloin mennä lääkäriin, mitä lääkkeitä käyttää jne.). Jos elää saan, niin varmaan vanhemmiten saisin kuulla vielä enemmän. En pistä pahakseni, saahan sitä mielipiteensä sanoa, kunhan se jää siihen. Kyllä minä itsekin tulen sanoneeksi lapsilleni myös oman mielipiteeni monista heidän asioistaan, vaikka he ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vasta 51 ja kyllä lapsilta jo tulee mielipiteitä siitä, miten minun pitäisi elää (milloin mennä lääkäriin, mitä lääkkeitä käyttää jne.). Jos elää saan, niin varmaan vanhemmiten saisin kuulla vielä enemmän. En pistä pahakseni, saahan sitä mielipiteensä sanoa, kunhan se jää siihen. Kyllä minä itsekin tulen sanoneeksi lapsilleni myös oman mielipiteeni monista heidän asioistaan, vaikka he ovat jo aikuisia.
Jep, ymmärrän kyllä, jos kysyttäessä neuvoo, mutta en sitä esim. että ruvetaan rukkaamaan ruokavaliota pyytämättä. Mä oon jo oppinut sen, etten tuputa neuvojani. Tosin, jos kerron jonkun tarinan elämäni varrelta, sitäkin saatetaan pitää puuttumisena.
Täällä on varmaan paljon porukkaa, jolla on suht vanhat vanhemmat. Joten mites on, holhoatteko?
Ja ei muuten ollut eka kerta kun luin vastaavaa toimintaa palstalta.