Vantaalainen! Häpeätkö äänestämättömyyttäsi?
Suomen surkein äänestysprosentti!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008563602.html
Kommentit (18)
En ollenkaan,. Mikään ei olisi millään tavalla erilailla kuin nyt vaikka olisin äänestänyt.
Tässä mun lähiössä oli äänestysprosentti 29. Minä kuuluin siihen
Samat naamat sinne olisi valittu, vaikka olisin äänestänytkin. Oli paljon parempaa tekemistä eilen.
Eeehheennnnnhhbnn viiiitusas 🍺🍻🍺🍻🍻🍻🍻🍻🧉🥃🥂🍷🍾🥞🍺🍻🥂🍺🍺🚬🚬
Evvvk. Keskimmäinen v on sitten sen kirosanan alkukirjain...
Eikö seurakuntavaaleissa ole vieläkin alhaisempi äänestysinto? Missä tässä se uutinen on? Missä se luuraa? Monihan äänesti täälläkin!
Aina meitä vantaalaisia panetellaan. Solidaarisuussyistä helsinkiläiselle jätin minäkin ääneni käyttämättä. Stadissa ei voinut äänestää ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
En. Oli tietoinen päätös, protesti...
Huvittava protesti - jättää muille päätösvalta.
Kylläpä meitä nyt järkyttää.
Paikat saatiin täytettyä. Eikö se ole vaaleissa pääasia? Ei se, millä tyylillä se tehdään...
En häpeä, ap. Ihan pystyrinnoin tein sen päätöksen...! Ei vaan kiinnostanu...
En oikeastaan. Oltiin Alpeilla hiihtämässä perheen kanssa. Vasureille olisi ääni mennyt.
Nukkuvat lienee olleet jälleen niitä persuja, eli hyvä vain, että jäivät protestoimaan (se viha, se viha...).
Itse kävin tietenkin äänestämässä ja ehdokas pääsi jopa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eeehheennnnnhhbnn viiiitusas 🍺🍻🍺🍻🍻🍻🍻🍻🧉🥃🥂🍷🍾🥞🍺🍻🥂🍺🍺🚬🚬
Jaahas, no nyt ymmärrän paremmin miksi Vantaalla oli noin alhainen äänestysprosentti.
Jos mikään on varmaa niin se on varmaa että mun äänestämisellä tai äänestämättä jättämisellä ei ole yhtään mitään merkitystä kenellekään tai millekään
Eikö se valtuusto kuitenkin saatu kokoon näinkin?
Ymmärrys on meillä Vantaalla vähän niin ja näin. Luulin että protestoin, mutta taisikin sataa jonkun muun puolueen laariin se äänestämättä jäänyt ääneni.
En. Oli tietoinen päätös, protesti...