Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär ei halua lapsia!

Vierailija
26.05.2015 |

Tyttäreni on 27v ja hänen avomiehensä on 29v. He järjestivät sukulaisille tuparit, joissa oli meidän sukua ja avomiehen sukua. Kylässä myös oli 3-vuotias sukulaispoika, jonka "avulla" tuli puhetta pariskunnan kanssa että milloinkas heille tulee pienokaisia...Vastaus ei ollut se mitä olin odottanut.
Sanoivat että eivät halua lapsia, vaan haluavat keskittyä töihinsä. Tottakai hyväksyn asian, mutta tuo kyllä tuli vähän vasten kasvoja. Tytär on teinistä asti sanonut että ei halua lapsia, mutta luulin että se oli vain vaihe...:/

Poikani taas on 30v, ja hänellä on 1 lapsi. Yhdesti sanoi että ei olisi halunnut lapsia ollenkaan, vaikka omaa tytärtänsä rakastaakin..

Tavallaan harmi että kumpikaan lapsistani ei ole lapsi-ihmisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:36"]

Tytär on teinistä asti sanonut että ei halua lapsia, mutta luulin että se oli vain vaihe...:/

[/quote]

Monet tietävät hyvin nuoresta. Minä olin jopa tuota nuorempi, alle kymmenvuotias, kun tiesin, etten lapsia tee. Nyt olen 49-vuotias eikä lapsia ole.

Vierailija
2/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit onnitella itseäsi älykkäästä tyttärestäsi. Kuka hullu tällaiseen epävarmaan tilanteeseen, mikä Suomessa ja muualla on, viitsisi tehdä lapsia toisten hoidettaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät ole lapsi-ihmisiä, niin sitten eivät ole. Siinä ei auta muu kuin hyväksyä heidän valintansa.

Vierailija
4/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö niitä lapsia haluat vai tyttäresi? Tiedän erään pariskunnan, jonka molemmat aikuiset tyttäret ovat lapsettomia, vaikka ovatkin parisuhteessa miehen kanssa. Heidän tarvitsee vain niellä "harminsa" ja kunnioittaa tyttäriensä ratkaisua. Kunnioita sinäkin.

Vierailija
5/5 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten, tyttären päätöshän se on. Ja hänellä nyt kuitenkin on noin kymmenen vuotta vielä peliaikaa. Osa vannoutuneista lapsettomista muuttaa mielensä vielä lähempänä neljääkymppiä biologisen kellon tikityksen loppukirissä.