Haluaisin aloittaa kuorolaulun!
Hei, kuten otsikosta näkee, haluaisin aloittaa kuorolaulun.
Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta (itse olen Vantaalla) aikuisille suunnattua matalan kynnyksen kuoroa? En ole koskaan aiemmin laulanut kuorossa, mutta kovasti kiinnostaisi. Mitä olen kuullut, niin suuressa osassa kuoroista on koelaulut. Laulan paljon itsekseni ja karaokessa, mutta enpä tiedä miten koelauluista suoriutuisin.
Onko siis kuoroa, johon voisi ilman koelaulua päästä, ihan vain nauttimaan yhdessä laulamisesta? ja mahdollisesti siinä sivussa saada oppia omasta äänenkäytöstä (en varmasti ole ainoa, jota tällainen kiinnostaa)
Kommentit (4)
Seuraa työväenopiston kuoroja, voi olla että kaikkiin ei ole koelaulua. Ja saatathan päästä niihinkin joihin on koelaulu!
Googlaa matalan kynnyksen kuoro, löytyy useita. En nyt tutkinut mitkä ovat pk-seudulla.
NiNa- kuoro Vantaalla( musiikkipalveludolce.com) ottaa syksyllä uusia laulajia. ykityinen kuoro, mutta edullinen.
Olettaen että olet nainen, nörttinaisten kuoro Another Castle (löytyy Facesta tuolla nimellä), ei ole koelaulua eikä tarvitse osata lukea nuotteja ja kaikki naispuoliset tervetulleita. Ohjelmisto on peli-, elokuva- ja nörttihenkistä musiikkia... Tosin en tiedä ottavatko juuri nyt uusia jäseniä (on vissiin aika isoksi päässyt kasvamaan kyseinen kuoro), mutta kysele toki :)