Onko kaikki karppaajat jo kuollu??
Aiemmin sai aina hyvät naurut, kun luki ketjuja missä joku karppaaja selitti aina, että "mä syön aamuisin kaksi siivua pekonia ja yhden munan munakkaan, ja oon ihan ähky" tai "mä syön aamuisin leikkeleistä tehdyn voileivän, parin sentin paksuudelta juustoa ja leikkeleitä ja kahvin REILULLA lorauksella kermaa". Ja sit ollaan ähkynä pitkälle iltapäivään.
Onko nää käikki hihhulit jo heittäneet veivinsä, vai mikseivät enää ole hauskuuttamassa kansaa??
Kommentit (13)
Ehkä ne harrastaa edelleen jojolaihduttamista. Karpataan muutama kuukausi, paino laskee 10 kg. Lopetetaan karppaus ja paino nousee 15 kg. Ja taas sama uudelleen.
Eikä vieläkään ymmärretä, että karppaus syö lihasta ei rasvaa. Ja lihasta tarvitaan rasvan polttoon. tyhmyydestä sakotetaan.
No minä karppaan, mutten ole tuollaisia annoksia koskaan syönyt :D Vatsa kiittää kun viljat on vaihtuneet kasviksiin...
Minä syön tuollaisia annoksia edelleenkin, vaikka pekoni ja munat eivät kuulu normaaliin ruokavaliooni kun en pidä niiden mausta. Syksyllä tulee kahdeksan vuotta vähähiilihydraattista elämäntapaa täyteen.
Karppaus muoti-ilmiönä meni jo. Jäljelle jäi pieni joukko fundamentalisteja. Enää ei ole paljon uusia käännynnäisiä, jotka täyttäisivät palstat uskontunnustuksillaan.
Kymmenen vuotta karppausta takana. Ekan vuoden aikana lähti 20 kiloa ja seuraavat 9 vuotta paino on ollut 54-56 kg. Karppaamiseni ei ole kyllä lähelläkään ap:n ruokavaliota. Helkutin fressi olo kokoajan ja veriarvot mitä parhaat! Hiilareita menee nykyisin normipäivänä n.50-60g. Ja kyllä, jaksan myös liikkua. Salilla 2-3 kertaa viikossa ja tanssitunti 2 kertaa viikossa. Lisäksi lenkkeilyt sun muut. Tervetuloa kesä, mun kroppa on valmis! N32
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:46"]
Ehkä ne harrastaa edelleen jojolaihduttamista. Karpataan muutama kuukausi, paino laskee 10 kg. Lopetetaan karppaus ja paino nousee 15 kg. Ja taas sama uudelleen.
Eikä vieläkään ymmärretä, että karppaus syö lihasta ei rasvaa. Ja lihasta tarvitaan rasvan polttoon. tyhmyydestä sakotetaan.
[/quote]
Miksi karppaus syö lihasta?
Elävä, hoikka ja terve karppaaja tässä, moi! Olen karpannut ties kuinka kauan (90-luvun lopulta??) - kauan ennen kuin termiä "karppaus" oli keksittykään. En näe mitään syytä luopua hyväksi kokemastani elämäntavasta.
Karppausta tuntemattomat kuvittelevat, että siinä syödään voissa paistettua pekonia ja juodaan kermaa päälle. Ei se niin mene! Syön vihanneksia moninkertaisesti verrattuna karppausta edeltävään aikaan. Ajatelkaapa tätä: ns. virallisterveellinen ateria - puoli lautasellista salaattia, pari-kolme keskikokoista perunaa, palanen paistettua lohta. Karpin vastaava: muuten sama, mutta perunan tilalla vihanneksia, esim. höyrytettyä parsakaalia oliiviöljyn ja valkosipulin kera. Mikä siitä nyt niin epäterveellisen tekee?
8 vuotta karppaajana ja elämäni kunnossa :) Ei ole ikävä entiseen verensokeria edestakaisin heiluttelevaan lautasmalliin. Bonuksena poissa ovat nivelkivut, atooppinen ihottuma ja närästys, nuo niinsanotut pikkuvaivat, joiden aiemmin luulin johtuvan vain huonosta tuurista ja huonoista geeneistä. Ei se ollutkaan niin, vaan olin itse aiheuttanut ne syömällä minulle sopimattomalla tavalla.
Ap luulee olevansa tosi hauska kun yrittää vääntää vitsiä asiasta, josta ei tiedä mitään. No, pitäkää hauskaa!
Kyllä osa on hengissä. Ehkä suurempi osa kun margariinin himosyöjiä
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:08"]
Ap luulee olevansa tosi hauska kun yrittää vääntää vitsiä asiasta, josta ei tiedä mitään. No, pitäkää hauskaa!
[/quote]
Niin pidetäänkin! Hauskempia karppaajat on, kuin ap!
Jihuu, täällä ollaan elävien kirjoissa vieläkin keikutaan! Tän aamun aamiainen: kahden munan munakas nokkostäytteellä, kasa voikukanlehtiä, tomaatti ja mukillinen teetä. Lounaaksi söin ison annoksen kreikkalaista salaattia ja n. 200 g paistettua lohta kermaviilikastikkeella. Jälkkäriksi söin pari palaa tummaa suklaatia ja pähkinöitä. Päivälliseksi on tulossa hirvenpaistia, sienimuhennosta ja uunikasviksia, jälkkäriksi marjoja ja kermavaahtoa. Suoraan töistä menin kuntosalille (aamulla kävelin töihin 4 km), nyt suihkun jälkeen pieni lepohetki.
T. 11 v karpannut, 46 v, 170 cm ja 62 kg, ei läskiä, mutta sopivasti lihasta
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja.