Sukulaiset ahdistelee lapsikysymyksellä
Kokoajan tulee kysymystä, että milloin hankin miehen ja lapsia. Ahdistaa tosi paljon! Miksei ne tajua, että se sattuuu.
n27
Kommentit (20)
Kysypä seuraavan kerran, että mihin tarvit tuollaista tietoa? Sopii käytettäväksi kaikkiin omaa yksityiselämää koskeviin uteluihin.
No entä utelut, kun pitäisi tehdä tiettyä sukupuolta olevia lapsia.
WTF???
Kysy henkilöstä riippuen, että joko on itselläsi vaihdevuodet jo alkaneet tai onko impotenssia jo kun olet tuossa iässä?
Sanoin vastaavassa tilanteessa, että jos kysyjä maksaa kaikki lapsiin liittyvät kulut niin voin harkita lapsien hankkimista. Kysyjä kieltäytyi vaatimuksistani, mutta samalla loppui lapsiutelut.
Vierailija kirjoitti:
Kysy henkilöstä riippuen, että joko on itselläsi vaihdevuodet jo alkaneet tai onko impotenssia jo kun olet tuossa iässä?
Tai onkos sitä kiviä jo alettu katselemaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Sano ettet halua ja sillä selvä
Nämä kyselijäthän eivät usko, että kaikki eivät halua lapsia. Siksi kyselijä kannattaa mieluummin nolata.
Yleensä sukulaiset on rasittavia. Sukulaisuus ei ola täysi-ikäiselle syy pitää yhteyttä.
Ei miestä niin vaan hankita eikä hyviä miehiä niin vaan kävele eteen....jotka olis vielä kiinnostuneita just susta ja viitsisivät tehdä naisen eteen jotain...
Voit sanoa ihan rehellisesti että kysymykset loukkaavat etkä halua kuulla niitä enää. Sukkulaisesi ovat moukkia, eikä ole sinun tehtäväsi pehmittää tilannetta olkia kohauttamalla tai naureskelemalla välttelevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai onkos sitä kiviä jo alettu katselemaan? :D
Vielä kun esittelee netistä löytyviä hautakiviä ja kysyy mitä kukkia haluaa hautavihkoon. Muutama värssy kannattaa lukea ääneen malliksi ja mainita että huonon näköiseksi on tuleva vainaja jo käynyt.
Sano että haet jatkuvasti tinderistä panoseuraa ja saattaa olla jo huomenissa pulla uunissa.
Sanot niille, että lapset on kivoja mutta tekotapa ällöttää 😆 Tai sitten kysyt, että mites se tädin virtsankarkailu, tai sedän eturauhasvaivat/impotenssi.
Törkeetä! En ymmärrä tollasta, mutta jostain syystä erityisesti vanhat sukulaiset on välillä todella tahdittomia. Meiltä aina yksi vanhempi naissukulainen kysyy, että onkos meidän lapset tehty talonmiehen kanssa, kun eivät näytä yhtään kuulemma isältään.. huoh...
Ihan ovat kyllä mieheni kaikki 3 ja siltä näyttävätkin.
T. 3 lapsen äiti
Sukulaises ei elä tässä maailmassa. Eivät tajua, että hyviä miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi
Sano niille, että hankit miehen ja lapsia sitten kun lehmät lentää ja kalat kävelee.
Isäni kun kyseli jotain vastaavaa eikä ottanut ymmärtääkseen ennen kuin pari kertaa huusin, että v**** s****** voitko lopettaa tuon p***** jauhamisen! Tää on jo käyty läpi! Ainakin toistaiseksi on lopettanut.
Huh, onneksi en ole vielä kokenut noita kyselyitä, tosin meidän suvussa niin isän kuin äidin puolella on jo minua ennen ollut pitkäaikaisia sinkkuja ja lapsettomia pariskuntia. Minun sukupolvella on jo enemmän lapsettomia kuin lapsia hankkineita joten säästyneen lapsiuteluilta. Mutta miehestä on ruvettu jo kyseleen. Yksi täti suuttuikin kun en 30-vuotiaana ole kertaakaan tuonut miestä näytille. Minkä minä sille voin ettei kiinnostus ole herännyt :D
Joten älä turhaan ota sydämeesi noita uteluita. Oma on elämäs ja jos olet tyytyväinen niin sitten olet eikä muilla ole mitään nokan koputtamista siihen. Jos utelevat niin kysy miten se tieto heidän (sukulaisten) elämäänsä parantaa? Ainakin minua kiinnostaa miten minun mahdollinen seksi- tai parisuhde-elämän puute tai olemassa olo niin vaikuttqq sukulaisiin joita näen max. Kerran vuodessa ja joiden kanssa vaihdetaan väkinäisesti pari sanaa.
Perus, sano niille että oma asia, hankin jos hankin, meillä suomessa ei ole pakkoavioliitot käytössä nääs