Kaikki huonekalut eri tyyliä ja sävyä
Onko kellään muulla näin? En ole oikein voinut valita kun olen saanut halvalla ne eikä ole varaa kalliimpaan
Kommentit (5)
On näin. En raaski heittää ehjiä hyviä huonekaluja pois. Kukaan muukaan ei niitä huoli ja hävittäminenkin maksaa jotain.
Mulla on just sellainen sisustus. Uutta ja vanhaa. Eri aikakausia. Eri värejä. Silti kaikki sopii hyvin yhteen jollain tavalla.
Sellainen liian yhteensopiva sisustus on kauhea. Tyyliin verhot ja sisustustyynyt samaa kangasta. Sopivat liian hyvin yhteen.
Jos ei ole varaa laittaa sisustukseen paljoa/ollenkaan rahaa, silloin jos sitä kuitenkin haluaa sisustaa niin joutuu olemaan vähän viitseliäämpi. Esim torista tai facebookin kirppareilta saa joskus ilmaisena tai todella edullisesti huonekaluja. Omat vanhat voi laittaa myös samaa kautta eteenpäin. Päätät vain värimailman mitä haet ja etsit siihen sopivia huonekaluja. Jos viitsit vaikka hioa ja maalata huonekalut, saat eripari kalusteet helpommin sopimaan samaan sisustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa laittaa sisustukseen paljoa/ollenkaan rahaa, silloin jos sitä kuitenkin haluaa sisustaa niin joutuu olemaan vähän viitseliäämpi. Esim torista tai facebookin kirppareilta saa joskus ilmaisena tai todella edullisesti huonekaluja. Omat vanhat voi laittaa myös samaa kautta eteenpäin. Päätät vain värimailman mitä haet ja etsit siihen sopivia huonekaluja. Jos viitsit vaikka hioa ja maalata huonekalut, saat eripari kalusteet helpommin sopimaan samaan sisustukseen.
En ostaisi torilta tai kirppiseltä ikinä esim nojatuoleja en vain pysty istua niissä
Oli nuorempana juuri noin, hyi. Lopulta aloin haalia yksitellen itseäni miellyttäviä (koska asun yksin) huonekaluja, ei mitään Ikeaa eikä mitään valkoista. Torista niitä olen ostanut. Nyt on yhtenäinen värimaailma ja kohtalaisen edullisella olen päässyt.