Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tästä loukkaantua?

Vierailija
26.05.2015 |

Toisen viestiketjun innoittamana kyselen. Tulin eilen reissusta ja mies tarjoutui hakemaan junalta, kun tiesi minulla olevan kantamuksia. Minä vielä ennen reissuani hänelle sanoin, että jos hänellä on siinä joku meno, niin tulen taksilla, mutta haluan tietää sen etukäteen. Mies oikein tähdensi, että "ilman muuta tulen sinut junalta hakemaan, kun ei minulla siinä mitään menoa ole". No eilen sitten junassa istuessani mies soittaa, ja kertoo, että nyt hänellä on pieni aikatauluongelma. Minä kysyin, että missä olet, niin kuulemma golfkentällä. Läksi iltapäivällä pelaamaan jja kun pelikaverit olivat niin hitaita, niin peli kesti ja kesti, eikä ehtinyt minua junalta hakemaan. 

Mutta kylläpä v-tutti, kun toinen vartavasten tarjoutui hakemaan ja sitten kuitenkin teki oharit. En saanut edes anteeksipyyntöä, kun ei kuulema uskaltanut tulla mitään sanomaan, kun olen kuitenkin pahalla päällä. Eli mies ymmärsi tehneensä virheen, mutta ei hänessä ollut sitten miestä alkaa tilannetta paikkaamaan. Asiasta keskusteltiin vasta monta tuntia miehen golfkentältä paluun jälkeen, kun minä aloitin keskustelun. Nyt tilanne kääntyi niinpäin, että minä koen olevani se väärintekijä, kun menin ja loukkaannuin. Ja ei olla nuoria enää, viisikymppiä lähestyy molemmilla. Kysyin, että eikö peliä voi jättää kesken, jos olet luvannut olla jo toisaalla, niin tähän ei oikein osannut vastata. Mielipiteitä? Minäkö nyt olen se nalkuttava akka, vai olisiko miehellä kuitenkin peiliin katsomisen paikka?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peliä jätetä kesken tuollaisessa tilanteessa kun ei ole hätätilanne ja jos on oikeasti käynyt niin, että se aikataulu on mennyt vituralleen poikkeuksellisista ja ennakoimattomista syistä, niin turha siitä on suuttua. Varsinkin, jos taksilla kulkeminen kerran on mahdollista ja siitä on puhuttu. Jos hakeminen olisi ollut ihan pakollista, niin mies ei varmaan olisi mennyt golfia pelaamaankaan.

Vierailija
2/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että lupaus täytyy pitää. Se on eri asia, jos olis ollut jotain todella tärkeää, mutta

musta golf ei ole sellaista. Loukkaantunut olisin minäkin, että mies petti lupauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on suuri juttu omistaa ymmärtäväinen ja hyväksyvä vaimo.

Vierailija
4/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua :D Sehän ilmoitti etukäteen eikä vasta sitten kun olet asemalla. Kerta tilanne oli muuttunut äkisti niin ei miehesi sitä vointu tietää että peli viivästyy.

Vierailija
5/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhasta vedit kilon herneitä nenään. Olihan tuo harmittava juttu, mutta se siitä. Itse en samassa tilanteessa näkisi mitään syytä alkaa puimaan asiaa jälkikäteen tai vaatisi mitään suuria anteeksi pyyntöjä.. Varsinkin kun mies oli jo pahoillaan. Jos loukkannut tuollaisesta jo noin verisesti, niin kuinka kestät mitään vähänkään isompaa vastoinkäymistä?

Vierailija
6/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä suuttuis tuollaisesta. Taksi perseen alle ja kotiin - onko kaikesta pakko tehdä joku ongelma?

Vierailija
7/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:02"]

Miehelle on suuri juttu omistaa ymmärtäväinen ja hyväksyvä vaimo.

[/quote]

Omistaa!?

Vierailija
8/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ok, koska sinulla oli mahdollisuus tulla taksilla. Relaa, ap. Kaikki on hyvin.

Vierailija
9/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. Mieshän ilmoitti ajoissa ettei pääsekkään. Ja itse sanoit, että voit tulla taksilla, joten mikään kovin iso asia tämä ei sitten ollut.

Ja miksi pitää niin tarkkaan tietää tuleeko toisen kyydillä vai taksilla? Kuinka pienistä asioista naiset vetävätkään herneet nenään.

Vierailija
10/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, turhasta loukkaannuit. Sullahan ei pitänyt olla ongelma tulla taksilla?

Vierailija
11/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap: ARMAHDA! Ole ihana vaimo ja lopeta turhasta kiukkuaminen ja loukkaantuminen.
Ihan teidän keskinäisen onnenne vuoksi.
Olen itsekin yli 50 vuotias, ja suhteen alussa loukkaannuin tuollaisista asioista. Siitä tuli vasn pahaa mieltä ja etäisyyttä miehen ja minun välille.
Nyt annan anteeksi ja ymmärrän. Olen lempeä ja armahtava. Ja meidän rakkaus ja suhde voi hyvin!! Kannanttaa.

Vierailija
12/12 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa loukkaantua mutta se on erityäin tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi