Olen koti-isä. kysyttävää?
2v tytön kanssa päivät kotona ja vaimo on töissä.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:19"]Mitä hyvää tuollaisessa elämässä on?
[/quote]
Mikä kateellinen ämmänrutku siellä jauhaa?
Onnittelut ap. Saat kokea hienoa aikaa mitä ei voi rahalla mitata. :)
Kuka teillä hoitaa lapsen iltaisin, kun vaimokin on kotona? Kuinka usein käyt omissa harrastuksissasi? Kuka siivoaa, pesee pyykit ja laittaa ruuan?
Molemmat hoidetaan yhdessä iltaisin. Minä laitan ruuan, siivoan päivällä ja pyykkejä pestään molemmat, kaupassa käydään yhdessä tai me päivällä jo aamusta. Käyn usein iltaisin lenkillä. Ap
Onko vaimosi tyytyväinen tilanteeseen, sinun panokseesi ja omaansa? Oletko itse?
Mikä oli syynä ratkaisuunne? Oliko vaimosi esim. edellisen lapsen kanssa kotona ja nyt sinä olet vuorostasi? (Me teimme niin, koska saamme suunnilleen yhtä suurta palkkaa).
Kumpi teillä tienaisi enemmän, jos olisitte töissä? Jos sinä, oletko kokenut tämän uhrauksen olevan sen arvoinen?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:13"]
Mikä oli syynä ratkaisuunne? Oliko vaimosi esim. edellisen lapsen kanssa kotona ja nyt sinä olet vuorostasi? (Me teimme niin, koska saamme suunnilleen yhtä suurta palkkaa).
[/quote]
Vaimolla oli äitiysloma päättymässä ja jäin lomautetuksi töistä joten vähän pakon edessäkin tämä ratkaisu, olin kyllä miettinyt että voisin olla kotonakin, enkä kadu hetkeäkään. Hyvin pärjätään, vaimokin on ainakin puheidensa perusteella tyytyväinen. Pian meille syntyy toinen lapsi ja joudutaan vaihtamaan rooleja. Saadaan palkkaa samanverran. Tykkään touhuta lapsen kanssa kotona. Ap
Kiva kuulla, että on tyytyväisiä isejä olemassa. Ei ole sukupuolesta kiinni nämä(kään) mieltymykset.
Vela -nainen
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:14"]
Kadutko lapsen saamista?
[/quote]
En hetkeäkään kadu vaikka siivoanki välillä aamupuuroja lattialta tai raahaan kiukuttelevaa lasta kaupassa, ymmärrys riittää ja tulee se hyväkin päivä aina. Ap
Minun mieheni oli kotona kahden pienen lapsemme kanssa n. 9 kk kun sain uuden työpaikan. Voin sanoa kaikille mammoille, että paras ratkaisu ikinä! Mies oppi huomaamaan, että ei se äitiysloma mitään lomaa ole. Hyvin hoiti sekä lapset että talouden ja meillä onkin erittäin tasa-arvoinen liitto.
Peukkuja ap:lle. Muiden miesten soisi ottavan esimerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:30"]
Olet siis lomautettu.
[/quote]
En enää vaan kotihoidontuella. Töihin menen heinäkuun lopussa. Mitenkö jaksan? Minulle lapsi tuo energiaa ja jaksamista. Ap
Mitä hyvää tuollaisessa elämässä on?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:19"]Mitä hyvää tuollaisessa elämässä on? [/quote] Mikä kateellinen ämmänrutku siellä jauhaa?
[/quote]
:D