Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tässä tilanteessa?

Vierailija
25.05.2015 |

17v poikani sai pari päivää sitten 20€ sakot viritetystä moposta. Nyt pitäisi kuulemman tämä viritys purkaa. Ongelma on se että mopossa on niin vähän tehoa (en tiedä mistä johtuu) ettei se mene jyrkkää ylämäkeä ylös ilman viritystä. Tässä tilanteessa itse hyväksyn pienen virityksen, varsinkin, kun tiedän että poikani osaa käyttäytyä liikenteessä. Viritys siis todennäköisesti pidetään. Entä jos jää toisen kerran kiinni virityksestä, mitä tapahtuu? Meillä on myös 14v poika, joka tulee saamaan mopon täytettyään 15, joten vielä on vuosia edessä jolloin voi jäädä kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa (äitiä) koijataan :D

Onko kyseessä mopo vai skootteri?

Vierailija
2/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pojille polkupyörät. Niin meillä tehtiin - ja kunto kasvaa!

Vierailija
4/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, äitiä nyt huijataan! Mopo kyllä kulkee niin kuin mopon kuuluukin kulkea. 40 km/h. Ja sitä ei saa virittää. Piste.

Vierailija
5/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että äitiä nyt koijataan. Nuo mopothan on suunniteltu ja valmistettu ulkomailla, ei Suomen hätävarjelun liioittelu-oloissa. Aivan kuten autojenkin moottori voi paremmin, kun välillä revittelee niin että karstat palaa moottoriin, niin samoin mopokin voi paremmin kuristuksista päästyään. Sitä paitsi autoilijat on niin mänttejä, että ne tekee tosi vaarallisia mopojen ohituksia, jos mopo kulkee liian hiljaa. Liian hidas mopo on turvallisuusriski. No on tietysti sekin, että se on viritetty.

Vierailija
6/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo kyseessä. Tiedän itse, että kyseinen ongelma on olemassa. Ostimme mopon sukulaisiltamme, jotka sanoivat, että ylämäissä hyytyy, joten pieni viritys on tarpeen. 

Ap

Vierailija
7/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viritetty skootteri teinityttönä enkä koskaan jäänyt kiinni. Meni ehkä 60km/h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi