Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIVAT VillaKypäräMyssyjä, Hattuja, tumppuja, kaulureita 2,00e /kpl OUTLET

21.09.2006 |

Hei,

talvi tekee tuloaan ja STOCKMANN OUTLET tyhjentää

varastojaan H A L V A L L A =D

Tänään kävin pika pika tekemässä löytöjä

kun on tuo Stockmann Exlusive jolla sai

viellä loppusummasta -10%

- Marimekko Tpaita 10,00e /kpl (Ostin kolme... yhden Ovh 29,00e)

- KIVAT kypärämyssy 2,00e

- KIVAT Kauluri 2,00e

- KIVAT tumppuja 2,00e

- KIVAT sormikkaita 2,00e

- KIVAT VIllahaalari 25,00e

- Salomon, Kolumbia, Peak pipoja miehelle ja minulle 2,00e /kpl

TODELLA EDULLISTA =D

Kipin kapin sillä niitä oli TODELLLA PALJON.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tuo outlet myymälä sijaitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin myös torstaina ja sain tosi kivoja löytöjä joulupaketeihin.

DIESEL sormikas+pipo settejä 4e.Pari kappaletta eri väreissä meidän teinille.Raaski ostaa kahta väriä tuohon hintaan kun ovh.näille jotain 40e :)

Peak Perfomance setti villa-allergiselle miehelle puuvillaisena 4e.ovh. myös jotain maltaita.Ihanan pehmeät.

Kivoja laukkuja teineille pakettiin 3 kpl.

Laadukkaita hansikkaita,pipoja ,fleecepantoja koko perheelle nyt syksyyn jo sopivia.

Alle 40e sieltä suuren kassin kanssa ulos pääsin.Ja koko perheelle jotakin.Maha-asukillekin tepsun ensiaskel sandaalit 8e.(hyvissä ajoin :)

Kiitos Volga aikaisemmin niistä naisten kenkä vinkeistä...

Sain itselleni ihanat Merrelin kengät.Jäihän noille hintaa 30e,mutta ovh.yli 100e. Ja aivan ihanat minun jalkaani.

Vierailija
4/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hiukan pidempi ajomatka, joten mietin kannattaako lähteä? Onko Jumbon Jesper Juniorissa vielä Reiman pipoja jäljellä alehintaan?

Vierailija
5/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivatin myssyyjä oli vielä paljon samoin kivatin villasukkia kaikki oli 2e kpl.Aikuisille oli myös paljon hattuja ja kaulaliinoja mutta niistä en löytänyt mitään kivaa.Jumbon Jesper Juniorissa ei ole reimatecin tai reiman hatut alennettu ainakaan vielä.

Vierailija
6/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petyin lasten valikoimaan. Luulin siellä olevan paljon Kivat kypäräpipoja, kaulureita ym. Suurimmaksi osaksi oli kuitenkin sitä tylsää peruspipoa, joita meillä ei ole koskaan käytetty. Kaulureita oli 2kpl, punaisia ja villaisia, joten nekään eivät lähteneet mukaan. Kaikki sormikkaatkin olivat villaa, ja eivät meidän herkkiksille sovi =) Aikuisten puolelta 2 vanhempaa lasta löysivät kivat pipot ja itselleni pari kaulaliinaa.

Vierailija
7/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin, että jumbon jesper juniorissa olisi ensi viikolla noita hattuja kun on jumbon pyöreät päivät.

Vierailija
8/8 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pyöreitä päiviä mainostettu jo jossain, milloin alkavat? En asu pääkaupunkiseudulla, joten tietämätön olen =) Nettisivuilla ei ollut mainintaa.