Miehet etsivät älykästä naista
Nyt se on viimein todistettu: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1432526604262.html
Kommentit (17)
Ainakin itse olen etsinyt aina hyväluonteista ja kaikinpuolin mukavaa naista, ei älykkyys huono juttu ole, mutta se luonne on tärkeämpi kuin älykkyys, ainakin minulle.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:43"]
Miehet on hassuja. Etsiihän ne elämääkin maapallon ulkopuolelta :D
[/quote]
Sama homma se vähän on tuon älykkään naisen etsimisessä:
kohinaa me täällä av:llakin kuunnellaan ja joskus tulee joku poikkeava signaali, sitten hypitään hetki tasajalkaa, kunnes analysoidaan tarkemmin ja suupielet kääntyvät taas alaspäin. Jatketaan kuuntelua...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:37"]
Jos nuo ip-lehtien jorinat pitäisivät paikkansa, minun pitäisi suunnilleen uida pillussa. Kts. aiheesta avaamani ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4442253/ketju/minun_pitaisi_olla_ihan_hyva_mies_miksi_en_ole
[/quote]
Älykäs nainen ei kiinnostu miehestä, joka sanoo "uida pillussa".
Fiksut pariutuvat keskenään. Niin se vain on, ja siksi moni nainen jää yksin - koska tarpeeksi tasokasta miestä ei löydy. Silti aika outo perustelu tuossa linkissä; että älykäs nainen on vastuullisempi äiti. Eli aina palaudutaan biologiaan jossain muodossa, ei voi olla kiinnostunut älykkäästä naisesta esim. keskustelukyvyn takia.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:48"]
Jos nuo ip-lehtien jorinat pitäisivät paikkansa, minun pitäisi suunnilleen uida pillussa. Kts. aiheesta avaamani ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4442253/ketju/minun_pitaisi_olla_ihan_hyva_mies_miksi_en_ole
[/quote]
[/quote]
Olen tutkitusti keskimääräistä älykkäämpi, ja voisin kiinnostua miehestä, joka sanoo "uida pillussa". Pidän mauttomista ilmaisuista ja harrastan niitä itsekin. Tosin useimmat miehet eivät mahdu uimaan mun pilluun, joten eihän meistä mitään voisi tulla. :-(
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:48"]
[/quote]
[/quote]
No ei varmaan juu. Ihan niin kuin kukaan nainen ei kiinnostu yli 16-vuotiaasta tai alle 180 cm miehestäkään av:n mukaan.
Olen sen verran kuunnellut tätä av-kohinaa, että osaan jo tuon perusmantran ulkoa :D
Ulkonäkö on sillälailla tärkeämpi että naisen täytyy ensin olla riittävän hyvännäköinen, vasta sen jälkeen katellaan mitä päässä liikkuu. Jos on ihan vatipää vaikkakin kaunis-ei jatkoon. Korkeintaan fuck, wash and go-seuraksi. Vaikka olis kuinka fiksu ja mukava mutta ulkonäkö petolinnun perästä niin ei kiitos.
En tarkoita että mitä paremmannäköinen nainen sitä parempi mutta tietty taso pitää olla.
Jep ja he etsivät nimenomaan matemaattisesti älykästä naista. Mä en ole tällä tavalla fiksu ja mut onkin jätetty kerran sen takia. Olin liian tyhmä. Sen seurauksena seurustelin mua tyhmemmän miehen kanssa joka ei tiennyt maailman menosta mitään! Turhauttavaa kun ei lue edes uutisia... Et tommoseen tasoon mun kai sit pitää tyytyä et en edes pysty keskustelemaan asioista. Sitä se teettää kun ei oo ydinfyysikko.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:53"]
Ulkonäkö on sillälailla tärkeämpi että naisen täytyy ensin olla riittävän hyvännäköinen, vasta sen jälkeen katellaan mitä päässä liikkuu. Jos on ihan vatipää vaikkakin kaunis-ei jatkoon. Korkeintaan fuck, wash and go-seuraksi. Vaikka olis kuinka fiksu ja mukava mutta ulkonäkö petolinnun perästä niin ei kiitos.
En tarkoita että mitä paremmannäköinen nainen sitä parempi mutta tietty taso pitää olla.
[/quote]Olen valmis joustamaan ulkonäön suhteen aivan mielettömästi, jos vain luonne on hyvä. Näin olen myös tehnyt, tuntuu että luonteen puolesta sopiva ja hyvä kumppani on vaikeinta löytää.
Mutta niin etsivät naisetkin älykästä miestä. Pitäiskö perustaa joku deittipalsta vain fiksuille? Pyöritän jo yhtä sinkkupalstaa mutta olisiko kysyntää fiksujen deiteille? Eri asia siis kuin jotkut eliittikumppanit, joissa varakkuus yms. ratkaisevat.
Mikä nimi sille annettaisiin? Aivokkaat sinkut vai?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:53"]
[/quote]Olen valmis joustamaan ulkonäön suhteen aivan mielettömästi, jos vain luonne on hyvä. Näin olen myös tehnyt, tuntuu että luonteen puolesta sopiva ja hyvä kumppani on vaikeinta löytää.
[/quote]
Minun ei ole tarvinnut joustaa.
Ja tämä on uutinen?
Olemme etsineet sitä jo vuosituhansia.
Ehkäpä. Mutta eihän ne urpot uskalla sitä ääneen tunnustaa, ettei urpokaverit naura...
Ehkä, muttei tällä palstalla. Koulutushan kuulemma laskee naisen markkina-arvoa, ainakin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:32"]
Ja tämä on uutinen?
Olemme etsineet sitä jo vuosituhansia.
[/quote]
Samoin "puuttuvaa lenkkiä" mutta kun ei löydy niin ei löydy.
Miehet on hassuja. Etsiihän ne elämääkin maapallon ulkopuolelta :D