Tuoreen isän käytös
Tuttavani synnytti lapsen lauantaina. Aviomies oli mukana synnytyksessä. Illalla mies juhlisti lapsen syntymää baarissa, poltti pilveä ja vokotteli lähes kaikkia baarin naisia. Mun käy niin sääliksi tuoretta äitiä, esikoisen kanssa synnärillä ensimmäistä yötä ja mies käyttäytyy noin.
Haluaisin kertoa tälle naiselle, mutta en uskalla. En nyt, kun hän on sairaalassa ja päivittää facebookissaan itseään "maailman onnellisemmaksi"..
Mitä te olette mieltä miehen käytöksestä?
Kommentit (13)
Älä sekaannu asiaan. Miehen kelvottomuus selviää ystävällesi hyvinkin pian, siis jos hän on kelvoton. Ilmeisesti eivät ole kovin pitkään toisiaan tunteneet.
Näin minustakin tuntuu. Pelkään että nainen ei usko minua. Hän on jo yhden pettämisen miehelle antanut anteeksi, noin puolessa välissä raskautta. Kun heidön suhteen alussa mies käyttäytyi kutakuinkin samallalailla ja naiselle mainittiin, haukkui hän muut lyttyyn ja käski olla puuttumatta heidän elämään. Ei halua nähdä miehessä pahaa.
Kai se on kerrottava, olen ainakin sitten yrittänyt vaikka tulisikin tylyä vastausta.
Ap
No älä ainakaan nyt hyvänen aika mene sille sanomaan. Mies on sikamainen mutta anna äidin tutustua uuteen vauvaan nyt rauhassa, draamailla kerkeää myöhemminkin!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:22"]Älä sekaannu asiaan. Miehen kelvottomuus selviää ystävällesi hyvinkin pian, siis jos hän on kelvoton. Ilmeisesti eivät ole kovin pitkään toisiaan tunteneet.
[/quote]
Jep, naimisiin 2kk suhteen jälkeen ja vauva ilmoitti tulostaan 3kk jälkeen.... Harmittaa niin naisen puolesta. On niin mukava ja "ei tekisi pahaa kärpäsellekkään."
Ap
Onko sekään reilua, että porukka ympärillä.tietää ja petetty ei.
Pitää kertoa.
Jos nyt menet naiselle kertomaan jotain tuollaista niin voin luvata ettet kuule hänestä enää. Juuri synnyttänyt, vielä vähän hormonit hyrrää, on ihan rakastunut vauvaansa ja todennäköisesti mieheensä myös, joka isänä siinä häärii ympärillä. Arvaa kuinka hyvin hän nyt ottaisi vastaan sinulta tuollaisia uutisia? Ampuisi viestintuojan. Älä nyt ainakaan heti kerro mitään, todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:29"]Onko sekään reilua, että porukka ympärillä.tietää ja petetty ei.
Pitää kertoa.
[/quote]
Ja tätäkin juuri mietin, asumme pienessä kaupungissa, mies on oikein tunnettu. Täällä juttu liikkuu valon nopeudella. Inhottaa ajatuskin että tuovat vauvaa näytille ja nainen on onnensa kukkuloilla kun taas kaikki ympärillä olijat tietävät mitä mies on puuhaillut.
Ap
En toki tiedä mikä kyseisen parin suhteessa lasketaan pettämiseksi, mutta kyllä alotuksen sanoin"vokottelu" saisi mut näkemään punaista jos olisin naisen tilassa.
Ihan sairasta. Kerrot tuttavallesi ettei tuhlaa enempää aikaa tuollaisen ihmisen kanssa aikaa
Käskisin varmaan äijän itse kertoa kusipäisyydestään puolisolleen. Jos ei kertoisi kertoisin itse. Tuoreen äidin ei tarvitse kärsiä tuollaisesta urposta
Kauhea mies.
.
Tiedän yhden miehen, joka muutti jonkun huoran luokse toisen lapsen synnyttyä ja äidin ollessa sairaalassa. se mies haettiin sieltä väkisin takaisin ja kumma kyllä ovat jatkaneet avioliittoa jo 40 vuotta ja edelleen yhdessä.