Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luonteeltani iloinen ja rempseä

Vierailija
25.05.2015 |

En pelkää jutella vieraillekkin ihmisille. Olen vahva ja räväkkä nainen. Tiedän, mitä haluan. Olen usein juhlien keskipiste ja ilopilleri, olen huumorintajuinen, ja tykkään vitsailla paljon. 

Mitäs sanotte luonteestani? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:40"]

Rempseät on ihania. Miehet tykkää. Siitä tämä paskamyrsky johtuu täällä kun muut naiset kivittää. t.Mies

[/quote]

Olen osittain samaa mieltä. Tätini on tällainen rempseä nainen, ja se vetää miehiä puoleensa. Hän on spontaani, välitön, juttelee aina kaikkien kanssa, vitsailee, ja esim juhlissa saa kaikki lähtemään tanssiin mukaan.

Vierailija
22/25 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:47"]

Ei kehtais haukkua, mutta rempseet ovat yleensä suulaita ja sanovat kaikkea typerää sen enempää ajattelematta ja sitten naureskelevat omille sanomisilleen jos tajuavat että tuli tyhmästi sanottua ja se jatkuu ja jatkuu ja kukaan ei saa suunvuoroa ja kohta kaikkia muita jo vituttaa se rempseys.

[/quote]

Et sä kuvaa rempeseyttä vaan yksinpuhelua. :) Minusta rempseys on sitä, että rikkoo jäätä, ja laittaa tavallaan itsensä alttiiksi sille, ettei nyt olekaan kaikkien standardien mukainen, keskiverto hajuton ja mauton ja tasainen ja särmätön aikuinen ihminen. Että jollakin voi olla tällaisesta rempesästä ihmisestä ihan mielipidekin, hui kauhea. ;) Eli siis antaa itsestään muille ja luo ilmapiirin, jossa voi päästää itsensä vähän vapaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseys on todellakin positiivinen juttu kun vertaa sellaiseen "rautakanki takapuolessa" olevaan jäykkään ihmiseen.

Vierailija
24/25 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava tyyppi joka tuo koko ajan itseään esille!

Vierailija
25/25 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:08"]

En pelkää jutella vieraillekkin ihmisille. Olen vahva ja räväkkä nainen. Tiedän, mitä haluan. Olen usein juhlien keskipiste ja ilopilleri, olen huumorintajuinen, ja tykkään vitsailla paljon. 

Mitäs sanotte luonteestani? 

[/quote]Minäkin olen iloinen, puhelias ja huumorintajuinen, mutta osaan pitää myös suuni kiinni ja en tarvitse muiden ihmisten huomiota. Viihdyn mainiosti myös yksin, luonnossa ja hyvän kirjan kanssa.

Liiallinen räväkkyys, vahvuus ja iloisuus ovat joskus hyvin ärsyttäviä luonteenpiirteitä ja joillakin ne menevät ihan överiksi näyttelemiseksi. Pidä huolta ettet sinä ap ole sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän