Olen luonteeltani iloinen ja rempseä
En pelkää jutella vieraillekkin ihmisille. Olen vahva ja räväkkä nainen. Tiedän, mitä haluan. Olen usein juhlien keskipiste ja ilopilleri, olen huumorintajuinen, ja tykkään vitsailla paljon.
Mitäs sanotte luonteestani?
Kommentit (25)
Nämä adjektiivit tuntuvat olevan tyypillisiä suomalaisissa deittiohjelmissa, kun kuvaillaan joko itseä tai unelmien naista. Ehkä halutaan joku viihdyttämään 24h tai viemään huomio omasta umpimielisyydestä. Vaikka mitäs minä siitä.
Naapurissa asuu tämmöinen rempseä nainen ja on rasittava
Olet luultavasti tosi ärsyttävä. Yleensä rempseät ihmiset ovat.
Yleensä sun kaltaiset ihmiset on myös melko läskejä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]
Olet luultavasti tosi ärsyttävä. Yleensä rempseät ihmiset ovat.
[/quote]
Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:16"]
yök :D
[/quote]
Mitä yök?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:18"]
Yleensä sun kaltaiset ihmiset on myös melko läskejä.
[/quote]
Mihin perustuu tämä?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:26"]Akvaariokala?
[/quote]
Heh, mulle tuli sama mieleen. Pitäisikö vähentää palstailua. .... :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:18"]Yleensä sun kaltaiset ihmiset on myös melko läskejä.
[/quote]
Haha
Minä tykkään rempseistä ihmisistä. Ihanaa kun joku ei pönötä juhlissa tuppisuuna naama viivana ja säteile sellaista energiaa, että voi vittu kun piti tännekin raahautua. Itse olen siis tuollainen vittuuntunut tuppisuu, ja minusta on ihanaa, että joku huolehtii siitä rupattelusta ja tunnelman luomisesta, se auttaa minuakin rentoutumaan.
Oletko myöskin värikäs ja pyöreä?
Rempseät on ihania. Miehet tykkää. Siitä tämä paskamyrsky johtuu täällä kun muut naiset kivittää. t.Mies
Ei kehtais haukkua, mutta rempseet ovat yleensä suulaita ja sanovat kaikkea typerää sen enempää ajattelematta ja sitten naureskelevat omille sanomisilleen jos tajuavat että tuli tyhmästi sanottua ja se jatkuu ja jatkuu ja kukaan ei saa suunvuoroa ja kohta kaikkia muita jo vituttaa se rempseys.
Väsyisin aika nopeesti sun seurassa.
T. introvertti