Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudet always siteet, aivan järkky haju!!

Vierailija
25.05.2015 |

Oletteko kokeilleet, mitä mieltä? 

Kommentit (471)

Vierailija
461/471 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän siteinä ja ph-suojina vain näitä Alwaysin hajustettuja enkä ole huomannut aiheuttavan mitään ihoärsytystä, kutinaa tmv. En tiedä onko  mulla hajuaistissa vikaa, mutta ei nämä mielestäni kovin voimakkaasti lemua, melko mieto tuoksu siis. Ja tykkään kyllä itse tuoksustakin, mun makuun miellyttävä, tosin pidän muutenkin voimakkaista hajusteista... Ihan hyvä uudistus tämä hajun lisääminen siteisiin, mutta ymmärrän toki niitä jotka ei kyseisistä tuoksuista pidä, joten tarjolla pitäisi kyllä olla samoista siteistä myös tuoksuttomat versiot.

Vierailija
462/471 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä keskustelua! Nyt kun sain kuukautiseni takaisin minipillereiden jättämisen myötä, on tämä harmillinen uudistus itsellenikin ajankohtainen :( Harmittaa vietävästi, koska Alwaysin ultra -siivettömät perussiteet oli luottotuote öisin ja menkkojen lopussa. Ne oli ohuita, sopivan kokoisia, taipuisia, mutta kuitenkin tarpeeksi "kovia" ettei materiaali höttööntyt käytössä. Nyt ostin Pirkkaa, joka on muuten ihan ok, mutta sen kanssa ilmaantuu tuollaista höttööntymistä. Vuokkosista sain jotain näytekappaleita, olivat pitkiä ja siivellisiä, liekö valikoimassa mitään Alwaysin perussidettä vastaavaa? Tai mahtaakohan enää missään olla jemmassa hajutonta versiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/471 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat keksineet myydä uutuutena hajusteettomia Always-siteitä! Iso tarra "new" paketissa :)

Vierailija
464/471 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän haisevat? En ole ostanut näitä enää 2015 jälkeen.

Vierailija
465/471 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka näitä on ostanu viimeaikoina, lemuavatko kemikaaleille? Olivat hyviä ennen uudistusta.

Vierailija
466/471 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät haise enää, ainakaan ne mitä minä olen ostanut. Ja kyllähän se selviää pakettia haistamalla.

Vierailija
467/471 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always virtsankarkailusiteissä kovat tuoksut. Ostin niitä ekaa kertaa ja kaupan vessassa laitoin siteen housuihin niin kotona 10 min ajomatkan päässä jo pimppi oli tulessa ja kirveli. Hajukin oli aikamoinen. Harmi kun muuten tuntui sopivalta ja hyvänkokoinen, ei liian paksu.

Vierailija
468/471 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-lehden lehden kanssa tuli tänään näytepakkaus Always siteitä ja ne lemusivat muovikääreen läpi niin paljon että muutkin postit löyhkäsivät sille hajusteelle kuin Wunderbaumille. Todella kuvottavaa. Miten tuollainen voi olla haitaton limakalvokontaktissa. Roskiin meni käyttämättömänä ja Alwaysin pisteet ropisi alas. Eivät myöskään tunnu välittävän miten paljon astmaatikkoja ja tuoksuista hengitystieoireita saavia on tässä maassa, kun postitse lähettelevät moisia näytteitään. 

Vierailija
469/471 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha keksintö. En muista, että koskaan olisin haistanut kenestäkään, että tuolla on kuukautiset. Nyt sen tietää ainakin, jos siteen hajuste on voimakas.

Tämä! Kerran olen vahingossa ostanut noita ja ei ikinä enää... Nää toimii ihan käänteisesti eli tosiaankin vieruskaverit huomaa, että sulla on kuukautiset, kun näitä käyttää. En tajua, kuka näitä ostaa. On vielä niin järkyttävän paha hajukin, että huh. 

Vierailija
470/471 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkaside

Vierailija
471/471 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään vahingossa Alwaysin miedosti hajustettuja pikkuhousunsuojia. Ihan hirveä haju niissä. En voi ymmärtää, kenen mielestä se on jollain lailla miellyttävää, että pikkuhousunsuojat haisevat tuolta?