Yhden yön jutut, ottaakko yhteyttä enään vai ei?
Eli siis tapasin viikonloppuna miehen, näimme yhteisen tutun kautta ja siinä tuli sitten juotua reippaasti ja päädyttiin sitten harrastamaan seksiä. Itse seksistä ei pahemmin mitään tullut humalan ja miehen suuren koon vuoksi. Tässä pähkäilen pitäisikö ottaa tuohon ihmiseen enään yhteyttä vai ei? mikä on yleensä käytäntö yhdenyön juttujen kanssa?
Kommentit (6)
Tottakai voi ottaa! Tietysti asia on eri jos yöllä on vedetty raja siihen että kaikki jääköön yhteen yöhöh. Reippaasti yhteyden otto, eiköhän äijä osaa sanoa ettei kiinnostaa jos siltä tuntuu.
Tietenkin kannattaa, mutta varaudu myös siihen, että mies ei halua suhdetta kanssasi.
En usko, että nykyisin on mitään "sääntöjä" tai etkettiä asiassa.
Se mikä on ehkä muuttunut Tinder- ym nettideittailun seurauksena on, että jos ei kiinnosta, se sanotaan aika suoraa. Ainakin itse sanon heti, että "Oli kivaa, mutta mua ei kiinnosta niin paljon, että haluan tavata uudestaan."
Mutta jos saat pakit niin ainakin tiedät...
Mulla on tässä keväällä ollut kaksi irtomiestä. Ekalle ehdotin pidempää seksisuhdetta, siis ilman sitoumuksia, mutta hän ei lämmennyt tällaiselle suhteelle. Toisen kohdalla tärppäsi, ja nyt tapailemaan aina silloin tällöin seksin merkeissä. Eihän se nyt erityisen kivaa ollut pakkeja saada siltä ekalta, mutta lieventävänä asianhaarana oli sentään se, että olemme tuttuja ennestään ja ehkä jo osasin arvatakin, ettei hänestä sellaiseen huvittelusuhteeseen ole. Toisen kanssa jutustelemme välillä niitä näitä, ja tyyppi on ihan upea, mutta en silti halua mitään oikeaa parisuhdetta hänen kanssaan. Jos hän löytää seurustelukumppanin, olen ihan valmis lopettamaan tämän siihen paikkaan. Nyt kuitenkin on mukava olla tilanteessa, jossa kumpikin tietää täsmälleen mikä on homman nimi, ja molemmille tämä on täysin ok. Mutta piti uskaltaa kysyä. Muuten voi vaan jossitella.
Jos kirjoittaa "enään", en ottaisi yhteyttä.
No ei missään tapauksessa. Eihän se silloin mikään "yhden yön" juttu olisi.
Pahimmassa skenariossa joudut katselemaan sitä lopun ikääsi kun se pyörii nurkissasi ja piereskelee reikäisessä villapaidassaan.
Tottakai voit ottaa yhteyttä jos tuntuu että haluat tavata vielä uusiksi. Eiköhän se mies kerro jos on toista mieltä asiasta. Veikkaan että enemmän sillä miehellä paineita ottaa yhteyttä uusiksi kun ajattelee jo nolanneensa itsensä. Itse päätynyt seurustelemaan lähes poikkauksetta juurikin yhden yön jutun jälkeen kun jatkettu tapailua.