Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En erityisemmin pidä elokuvista, ole varmaan outo?

Vierailija
23.01.2022 |

Jostain hyvin harvoista pidän, mutta en kovin monesta. Bohemian Rapsodysta pidin, se on harvoja. Suchetin Poiroteja olen välillä tykännyt katsoa. Leffateattereista en tykkää yhtään. Jotkut lasten animaatioelokuvat alkuperäiskielellä on ok. Pääsääntöisesti ei riitä kärsivällsyyttä niihin, onko minulle joku diagnoosi? En ole tyhmä ja pidän esim. teatterista kyllä, vaikka olisi sekavakin esitys, siinä on vain se "jokin" käydä teatterissa. Erityisesti musikaalit teatterissa miellyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan pitää olla sellainen että jo alussa se tempaa mukaansa, muuten se on tylsää katsottavaa. Suurin osa elokuvista on vaan oikeasti surkeita. Itse inhoan musikaaleja...

Vierailija
2/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

netflixissä ja hbossa on lähinnä woke kamaa.

puolet näyttelijöistä tummaihoisia homoja.

valkonaama on aina se pahis. yleensä viel oikeisto taustat. 

Vierailija
4/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä elokuvista, en katsele niitä.

Vierailija
5/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, vaikka ei meitä varmasti montaa ole. Enkä usko että meillä on joku diagnoosi. Olen nimittäin samanlainen kuin sinä. Voin käydä oopperassa, teatterissa ja musikaaleissa. Eikä haittaa vaikka on pitkäkin esitys. Mutta elokuvissa käyn tosi harvoin, enkä varsinkaan katso kotona elokuvia. Kuten sinäkin, jotenkin tuntuu että on niin paljon mielenkiintoisempaa tekemistä kuin istua 1,5 tuntia tuijottamassa telkkaria. En nimittäin juuri koskaan katso edes telkkaria. Lähinnä nuo talouden teinit sitä kaipaavat, mutta luulen luopuvani siitä kun kotoa muuttavat. Kirjaa voin kyllä lukea vaikka koko päivän, ei mitään ongelmaa. Enkä todellakaan luule olevani "parempi" kuin telkkaria paljon katsovat. Olen vain erilainen. Eniten tämän huomaa kun töissä ihmiset puhuvat jostain sarjasta/ohjelmasta. Olen yleensä ulkona kuin lumiukko näistä keskusteluista.

Vierailija
6/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään. Katson mieluummin sarjoja. Ei mulla pitäis olla mitään keskittymisen ongelmaa, mutta masennukseen sairastumisen jälkeen ei vaan oo jaksanut keskittyä mihinkään tuommoisiin. 

Vierailija
7/7 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa katsella elokuvia melkein koskaan. Katson vain jos joku vaikuttaa todella kiinnostavalta ja silloinkin siinä meinaa aina kestää iäisyys, ennen kuin saan aikaiseksi. En mitään uutuuksia jaksa katsella koska ovat suosittuja, tai klassikoita jos eivät muuten kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän