Tulisipa jo kesä, mulla on uusi keräkroppa ja aion ottaa kaiken irti!
Mekkoja, shortseja, toppeja, biksut ja mitä kaikkea ihanaa.
Kaikkein onnellisin olen kuitenkin siitä, että reidet ei enää hinkkaa ja ei tartte mitään virityksiä siihen.
Tulossa paras kesä ikinä!
Kommentit (22)
Mikä ero viime kesään ja miten sen teitte?
Shortsikelejä voi suomen kesässä olla vaikka komeat kaksi päivää,niihin kannattaakin panostaa
Mulla on joka kesä 😍. Ikää 46v. Nautitaan tulevastakin kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero viime kesään ja miten sen teitte?
Ap:lla ero 25kg ja sinnikkäällä liikunnalla ja ruokavaliomuutoksella. Tämä muutos näkyy jo!
Vierailija kirjoitti:
Keräkroppa?
Kappas, typo. Tajusit ehkä kuitenkin? ap
Mullakin tulee olemaan täydellisen huoleton kesäkroppa! Synnytän keskikesällä.
Vierailija kirjoitti:
Shortsikelejä voi suomen kesässä olla vaikka komeat kaksi päivää,niihin kannattaakin panostaa
Ihan sama, puen ne vaikka väkisin =) ap
Voitteko naiset laittaa tänne kuvia kropistanne kiitos.
Mullaki on kesäkroppa valmiina pakastimessa odottamassa
Vierailija kirjoitti:
Keräkroppa?
Sehän on se missä vatsamakkarat kerääntyy isoksi möykyksi.
Itsellä sama menossa. En kauhean paljon pudotusta tarvitse, mutta kiinteytystä nyt edes.
Oliko jollain kroppa pakkasessa? Apua🙃
Mullakin on kesäkroppa jo melkein valmiina eli Joulun jälkeen aloitin ankaran elämänmuutoksen: sokerit ja pullat pois ja ruoka tyyliin broileria ja parsakaalia.
Lisäksi 5xviikossa tunti tehojumppaa jumppakuminauhoilla ja painoilla.
Nyt on kroppa kesäkunnossa! ainoa vain, että kesään on vielä monta kuukautta ja voi tulla "lipsahduksia" vanhoihin tapoihin eli ongelma ei ole kesäkropan hankkiminen vaan sen pitäminen.
Kyllä kehtaa keräkropalla lähtee ronkelolle ja vähä näyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se riippuu miten vilukissa on. Mä en muista elämästäni yhtäkään kesää jolloin ei olisi voinut suurinta osaa ajasta olla mekko/muu kesävaate päällä.
Suomessa en laskisi kesän varaan