Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli

Vierailija
24.05.2015 |

Mulla on paha mieli. Voisitteko lohduttaa mua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduttanut :-(

Vierailija
2/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ihminen, älä anna minkään masentaa :) tsemppiä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
4/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös. Halaus sulle! 

Vierailija
5/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mietin ollaanko miehen kanssa siltikin liian erilaisia. Oli riitaa tänään ja en enää yhtään tiedä missä minä menen ajatuksieni kanssa.
Tsemppiä sinulle, kyllä ne asiat siitä vielä lutviutuu kun annat vain aikaa :)

Vierailija
6/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja teille kaikille muille, joilla on paha mieli.

Vierailija
7/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitset nyt vaan vähän lepoa? Unia auttaa moneen vaivaan. Jos juot kahvia niin mieti että ehkä aamulla tuntuu, että maailma on paikallaan, kun on kuppi kahvia edessä ja uus päivä...

Vierailija
8/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni auttaa, mutta vain siihen asti kunnes taas herää.

Vierailija
9/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania. Asiat on nyt huonosti, mut ehkä unien ja aamukahvin jälkeen pikkasen paremmin :-)

Vierailija
10/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä lutviutuu, jos sulla on, syö suklaata, se helpottaa :) Rutistus ja pään silitys sulle, puhallan pahan mielen pois <3

Vierailija
11/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin, on ollut koko viikonlopun ja vatsa on ihan kipeä, varmaan stressistä. Tsemppiä sulle, ap.

Vierailija
12/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli, töihin ja vauvasta erossa. Nyt ei voi töitä enää perua ja mieli matalalla. Ihan paska tilanne.

Vierailija
13/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha mieli, koska olen työtön :-(

Vierailija
14/16 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin paska mieli, koska olen työtön. Ja ehkä vielä pahempaa: olen työtön, koska olen paska työssäni. Työpaikkojen vähyys vain nostaa sun oman paskuuden esiin. Jos olisit parempi, sul olis töitä.

Vierailija
15/16 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin paska mieli, koska olen työtön. Ja ehkä vielä pahempaa: olen työtön, koska olen paska työssäni. Työpaikkojen vähyys vain nostaa sun oman paskuuden esiin. Jos olisit parempi, sul olis töitä.

Vierailija
16/16 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli koska olen työn vuoksi perheestä erossa. Täällä av mammat höykytti mut jo täysin koska menin töihin ja kehtaan tuntea pahaa oloa, tietämättä taustoja ja rakas mies kuitenkin hoitaa pienokaista upeasti. Mutta..minut tuomitsee oma äiti joka ikisessä puhelussa, teen mitä tahansa. Mulla on pieni vauva, teen kausitöitä taidealalla jonka työllisyystilanne on paska. Tietenkin tarjottiin juuri nyt parin kk jaksoa. Jos en olis ottanut, töitä ei tarjota enää. Cv näyttäis pahalta jos on vaan kotona ja rahaa on tyhjästä paha säästää.

Yritän hoitaa elämää, käydä töissä koska saan isompaa palkkaa kuin mies ja itkettää vaan. Raskausaikana jäin täysin yksin, kaverit unohti, kotoa en päässyt kipujen ja liikuntakyvyttömyyden vuoksi muualle ja koin liian monta pahaa juttua joita en muille soisi. Ennen raskautta vaikea keskenmeno ja viimeisen odotuksen aikana sitten kaveri kuoli, lemmikki kuoli, todistajana oikeudenkäynnissä, hometalosta evakko ja ihmisten hylkäys. Tunnen pohjatonta surua mutta makeasti ihmiset saa kiksejä mun lyttäämisestä.