Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset! Yritättekö pukeutumisellanne korostaa rintoja?

Vierailija
24.05.2015 |

Vai kiinnittää pukeutumisella huomion johonkin muuhun yksityiskohtaan kuin rintoihin esim paljettihameella?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillain sopusuhtasesti joskus paljon korostan ja joskus vähemmän. Riippuu vaatteesta ja pitääkö olla ns siveliäs :D

Vierailija
2/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korosta, pukeudun ihan normaalisti ja peittävästi rintojen kohdalta. Tissipaidassa tai kiristyksessä rintojen alapuolella näyttäisin boobarellalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korosta vaan yritän häivyttää. En oikeastaan koskaan käytä esim. avonaisia kaula-aukkoja. En jaksa miesten tuijotusta.

Vierailija
4/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tavallisia trikootoppeja ja paitoja suurimmaksi osaksi. Olen saanut kuulla siksi olevani tyrkky, koska väkisinkin isotissisellä kaula-aukko "venyy" kauemmaksi/alemmaksi noissa normipaidoissa. Ei kiva. En tykkää poolokauluksistakaan.

Vierailija
5/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä isoista rinnoistani, enkä koskaan yritä niitä "häivyttää". Töissä en niitä erityisesti kuitenkaan korosta, iltapukeutumisessa kyllä. 

Vierailija
6/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sopivasti isoja kaula-aukkoja, koska muuten näyttäisin hirveän isolta yläosasta. En yritä rintoja korostaa, vaan mun mielestä isohko kaula-aukko häivyttää rintojen kokoa. En ole koskaan osannut kiinnittää huomiota siihen, tuijotetaanko rintojani vai ei.

Vierailija
7/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi yrittää. Upeat isot rintani ottavat huomion joka tapauksessa

Vierailija
8/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei isorintaiset! laittakaa tänne myös kuvia rinnoistanne, niin saadaan parempi kokonaiskuva.

Vierailija
9/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis nro 5:lle

Poolokauluksessa rinnat vasta isoilta näyttävätkin!

Isorintaiselle paras vaihtoehto on se että ihoa vähän näkyy, ja ei, en tarkoita mitään "tissitoppia" vaan ihan siveää paitaa mutta sellaista jossa kaulaaukko ei ole mallia "kurkussa kiinni".

Esim:

http://www.1053kissfm.com/files/oprah.jpg

Se mitä moni pienirintanen ei ymmärrä, on se että isorintaisille se "vako" tulee ihan luonnostaan, sitä ei tarvitse millään pushup-liiveillä kuroa näkyville --> se ei ole mitään tyrkyttämistä jos laittaa ns. normaalit vaatteet päälle, mutta rintavako hieman näkyy.

Vierailija
10/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korosta, en käytä kaaritukiliivejä, en tyköistuvia avokaulaisia puseroita enkä push-upeja. En todellakaan halua  korostaa rintojani millään tavalla.

Vierailija
11/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoiltu paita sopii isorintaiselle parhaiten, jos laittaa säkkimäisen paidan päälle näyttää vain isolta. Tietty se paita korostaa rintoja myös, mutta se ei ole itsetarkoitus. Isot rinnat näkyy halus tai ei, koska on isot! Ja yhdyn yllä olevaan, vako tulee normirintsikoillakin luonnostaan, minkä sille voi? Poolopaita on ehdoton no no isorintaiselle, se vasta korostaakin.

Vierailija
12/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ku vielä vittuilette, ni vaihdan Minimizerini topattuihin push-up-liiveihin. Ja normaalit kaula-aukot avariksi. Näin isoilla luomutisseillä tulee kaikenlaista vakoa vaikka mitä tekis.

Vierailija
13/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pienentää näyttääkseni sopusuhtaisemmalta. Käytän urheiluliivejä koska ne ns puristavat tissejä kroppaa kohti niin että ne eivät näytä niin valtavilta. Korostan mieluiten kapeaa vyötäröä tai vyötärö-lantio-linjaa.

Vierailija
14/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen voi olla ylpeä rinnoistaan jos on luomut, niin harvinaiset ne on. Miksi peittää ja lytistää?

Vierailija
15/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:08"]

Isorintainen voi olla ylpeä rinnoistaan jos on luomut, niin harvinaiset ne on. Miksi peittää ja lytistää?

[/quote]

Minä peitän koska näyttävät peitettyinäkin isoilta. Jos en yhtään hillitsisi niin näyttäisivät lähinnä naurettavilta.

Vierailija
16/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 mikä koko ja muut mitat?

Vierailija
17/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti kestää elämää isotissisenä..ihan liikaa huonoa huomiota saa pienitissisenäkin..

Vierailija
18/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot ja hämmästellen katselen yhtä isorintaisia, joilla toooooosi iso kaula-aukko ja rinnat suorastaan pursuilevat. Mautonta ja sanonta less is more pätee tähänkin

Vierailija
19/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän minimizereita ja yritän valita vaatteet niin, ettei rinnat näytä puskureilta tai itse valtavalta (vaikeaa välillä).

Vierailija
20/32 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:15"]

16 mikä koko ja muut mitat?

[/quote]

Rinnat 80G, rinta-vyötärö-lantio mitat 100-78-109, pituutta 175cm