En jaksais millään käydä äänestämässä
Kommentit (12)
Ei ole pakko. Joissakin maissa on pakko, joissakin maissa äänestystuloksessa on äänesi halutulla tavalla äänestit tai et. Joten sinulla on asiat hyvin täällä Suomessa, kun voit itse päättää äänestätkö vai et ja jopa ketä äänestät tai et äänestä.
Turhat vaalit, mitä suotta. Sama paska jatkuu joka tapauksessa.
Mikä on kykypuolue? Mulla ei ole oikein vaalikantaa nyt kun kaikilla puolueilla on sekä hyviä että huonoja pointteja.
En minäkään mutta käyn silti koska vain äänestämällä voi vaikuttaa ja feministit ennen mua on taistellut mulle äänioikeuden, joten olisi todella typerää jättää äänestämättä.
Ei ole. Ota rennosti ja juo kolaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ota rennosti ja juo kolaa.
Tarkoitit varmasti: juo kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kykypuolue? Mulla ei ole oikein vaalikantaa nyt kun kaikilla puolueilla on sekä hyviä että huonoja pointteja.
Se m***kuja täynnä oleva puolue.
Kannattaa käydä äänestämässä bensan hinnan korotuksia vastaan.
Itse äänestän lähinnä siksi, että en halua Keskustan kannattamien tulonsiirtojen pois kaupungeista lisääntyvän entisestään ja Keskustan ajaman uuden puoluetuen sijaan haluaisin palkata hoitohenkilökuntaa. Tuossa ehkä hyvä syy muillekin äänestää esim. Sd, PS, Kok, Vihr.
No jaa, äänestä jos haluat vaikuttaa, äänestä jos haluat muutosta ja muuta skeidaa.
14 vuotta olen nyt saanut ja myös äänestänyt kaikissa vaaleissa missä mahdollista, mikään ei ole ainakaan itselleni parempaan suuntaan muuttunut.
Naamat noissa tärkeissä asemissa saattaa vaihtua mutta sama vehkeily, valehtelu ja piilokorruptio siellä lopulta aina vaan rehottaa.
Älä käy, niin minun äänellä on tuplasti enemmän merkitystä. Kykypuolue voittoon!