Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stilnoct pakkauskoko muuttunut? En saa enää 20kpl reseptillä yhtään lääkettä?

Vierailija
23.01.2022 |

Hoi lääkkeestä tietävät. Onko tosiaan niin, että lääkettä myydään enää 27 tabletin pakkauskoossa? Yritin muutama päivä sitten ostaa apteekista (minulla on resepti 20kpl pakkaukseen) mutta sanottiin että lääkettä saa enää vain 27 kerrallaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston Apteekki myy verkkokaupassa 14, 28 ja 100 kpl pakkauksia Stilnoctia.

https://www.yliopistonapteekki.fi/stilnoct-tabletti-10mg-rx

Vierailija
2/3 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut, sitä myydään 14 ja 28 kpl paketeissa. Minä kysyin tätä vakioapteekistani ja he sanoivat myyvänsä 20 kpl paketit pois ennen kuin siirrytään uusiin kokoihin. Siinä yhteydessä minulle varattiin yksi paketti sivuun, kun ensi viikolla käyn ostamassa sitä. Kannattaa siis soittaa johonkin toiseen paikalliseen apteekkiin ja kysyä olisiko niillä vielä tuota 20 kpl pakkausta myynnissä. Joka tapauksessa soita terveysasemalle ja pyydä reseptin uusimista uuteen pakkauskokoon, jos käytät Stilnoctia säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeissa on suuria eroja. Jos asuu isossa tai  keskisuuressa kaupungissa saa aina sen mitä lääkäri on määrnnyt eikä apteekissa kytätä ostoja.. Pienissä kaupungeissa apteekinmyyjät ovat pirullisen ylimielisiä koska heillä ei ole  kilpailijaa ja kaikessa missä vain voivat simputtavat asiakasta. Jopa yhden päivän etuaika saa heidät takajaloilleen niinpä sairas ihminen saa tulla seuraavana päivänä ja silloinkin on suuren epäluulon kohteena ja heillä menee aikaa setvimiseen antaako vai eikö ja jos antaa mistä löytyy tarpeeki pieni pakkaus. Sama toistuu terveyskeskuksissa joita ei pienissä kunissa voi sanoa terveyskeskukseksi koska keikkalääkärit alemuudentunnossaan  saavat  määräyskohtauksia ja muuttavat erikoislääkärin määräämää reseptiä. Uskomaton "suomi" jota luulin oikeaksi kotimaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi