Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Historiallinen hetki. Ensimmäiset vaalit. Äänestitkö sinä silloin kun edellisen kerran oli eka kerta?

Vierailija
23.01.2022 |

Minä äänestin ensimmäisissä eurovaaleissa, en kyllä yhtään muista että ketä, mutta vihreää, kuten olen aina äänestänyt paitsi presidentin vaalien toisella kierroksella. Viimeiset 20 vuotta olen useimmissa vaaleissa ollut itse ehdolla niin äänestäminen on ollut helppoa.
Saa nähdä onko nämä viimeiset ekat vaalit mitä tulee mun elinaikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurovaalit, eka suora presidentin vaalit, aluevaalit.

Vierailija
2/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ensimmäisen kerran presidentinvaaleissa äänioikeusiän saavutettuani. Oli sikäli ensimmäinen kerta laatuaan, että Kekkonen ei ollut enää edes ehdolla - oltuaan presidenttinä monta vuosikymmentä. Äänestin Manun presidentiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin ensimmäisen kerran presidentinvaaleissa äänioikeusiän saavutettuani. Oli sikäli ensimmäinen kerta laatuaan, että Kekkonen ei ollut enää edes ehdolla - oltuaan presidenttinä monta vuosikymmentä. Äänestin Manun presidentiksi.

Mun eka kerta oli kun sain äänestää kun äänestin Ahtisaaren pressaksi. Olikos Manun vaalit se eka kerta kun oli suora vaalitapa?

Vierailija
4/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vaalit on ensimmäiset ensimmäiset. Edelliskerralla olin vielä alaikäinen.

Vierailija
5/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaalit on ensimmäiset ensimmäiset. Edelliskerralla olin vielä alaikäinen.

No sitte 20 vuoden päästä voit nuorille muistella että minkälaista se oli kun oli korona ja aluevaalit ekan kerran, ja ne on ihan että kiinnostaa kiviäki...

Vierailija
6/6 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaankohan näistä vaaleista tulevaisuudessa ensimmäisinä bensavaaleina? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän