Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan teillä kestää sukat ennekuin niihin tulee reikiä?

Vierailija
23.01.2022 |

Tuntu et itellä hajoo kaikki vuoden sisääm

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkengissä 8 h.

Vierailija
2/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi vuotta sitten 20 paria samanlaisia, mustia sukkia. Olen siis käyttänyt jokaista paria keskimäärin 36 kertaa. Kaksi sukkaa on mennyt tähän mennessä puhki.

Vierailija
4/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2542 sekuntia

Vierailija
5/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etuvarpaan kohdalle tulee reikä niin sen reijän voi kääntää pikkuvarpaan kohdalle. Samoin kantapaan reiän voi kääntää yläpuolelle.

Vierailija
6/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta tai kauemminkin. Jotkut sukat olen joutunut heittämään roskiin, koska ne on kutistuneet pesussa. Pariin sukkahousuihin (paksut) on tullut reikä parin käytön jälkeen.

Vierailija
7/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 h aina kun mies pöllii mun sukat. Hänellä jalka 46 ja kantapäät aivan karheat. Oma kengänkoko 38. Kun hän raastaa niihin karkeisiin kontteihinsa mun sukat kun ei tunnista (???) kumman mustat sukat kyseessä ne ovat mennyttä kerrasta. En tiedä enää mitä tehdä. Muuten hyvä mies mutta tämä sukka-asia on päivittäinen riesa.

Vierailija
8/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sikakauan, ostin joskus yli 35v. sitten 40 paria samanlaisia sukkia, vielä on jäljellä ainakin 20 paria. Kun ne on samanlaisia, niin yhden rikki mennessä jää se toinen, jolle aina löytyy pari, kunnes ne viimeiset 2 on loppuun käytetty.

Nyt vähän aikaa sitten tilasin karkelon sukkia, kun mistään ei saa kiristämättömiä enää, vaikka olen riukukoipi, niin silti kaikkien valmistajien sukat kirraa,senkin valmistajan , joita olen tuolloin 35v. sitten ostanut.

Mitä enemmän on sukkia/kalsaraita ym. sen vähemmän niitä joutuu lisää hankkimaan.

Vierailija
9/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun etuvarpaan kohdalle tulee reikä niin sen reijän voi kääntää pikkuvarpaan kohdalle. Samoin kantapaan reiän voi kääntää yläpuolelle.

Niin, jos on putkisukat

Vierailija
10/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos on putkisukat

Varpaan kohdan reijät saa erikohdalle kun vaihtaa ne puolelta toiselle. Muotoiltu sukka kyllä venyy kantapäälle sopivaksi. Minulla sukka lentää roskiin siinävaiheessa kun se repeää kahdeksi osaksi jalkaan vedettäessä.

Vierailija
11/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit juoksuun tarkoitetut kompressiosukatkaan eivät kestä kuin muutaman kuukauden. 

Vierailija
12/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta korkeintaan mutta se johtuu omasta tyhmyydestä, kun en ole hoitanut kunnolla karkeita kantapäitäni. Pitäisi käydä jalkahoitajalla niin sen jälkeen ei tarvitsisi kuin ylläpitää siellä tehtyä työntulosta.

Vierailija
13/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia kestää sukat, vaikka kesällä kävelen tosi paljon, 5-10km hyvinä päivinä.

Kynnet pitää vaan lyhyinä ja siisteinä niin hyvin menee.

Vierailija
14/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan marketista, ja joskus menevät rikki jo ihan muutaman käytön jälkeen.

Vierailija
15/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat talvisin käytettävät paksut merinovillasukat olleet käytössä varmaan viisi talvea. Vaihdan sukat joka päivä ainakin kerran. Talvisukkakausi kestää ympäri vuoden paitsi kolme kuukautta kesällä. Kahdet sukat päällekkäin, alemmat sukat joka kerta samanlaiset puolipaksut merinovillasukat (a 14 euroa pari) ja päällimmäiset sukat täyspaksut merinovillasukat eri merkeiltä (a 15-40 euroa pari) Kumpiakin sukkalaatuja minulla on reilusti yli kymmenen paria, eli kiertävät ahkerasti ja kuluvat tasaisesti. Näyttää siltä, että menevät vielä seuraavat viisi vuotta. Rahaahan näihin paloi monta sataa euroa, mutta eipä palele varpaat lähes koskaan. Eli todella hyvä hankinta. Minulla huono ääreisverenkierto, tämä lisää elämänlaatuani oleellisesti.

Vierailija
16/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostin mustat villaa sisältävät nilkkasukat. Luulin niiden olevan hyvät. Kaksi tuntia jalassa ulkokengissä ja jo oli reikä varpaan kohdalla Huonoa kudosta! Harmittaa. Rahanmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi