Mille puolueelle meni äänesi aluevaaleissa?
Kysymys otsikossa. Itse äänestin kokoomuslaista ehdokasta.
Kommentit (132)
PS
Miettikää hetki, jos Ps ei olisi noussut 2010? Suomi olisi kuten Ruotsi, jossa koulutyttöjä raiskataan välitunnilla ja kadulla murhataan aseellisesti ihmisiä enemmän kuin sota-alueilla.
Mikään muu puolue ei ole pelastanut koko yhteiskuntaamme niin massiivisilta ja laaja-alaisilta ongelmilta.
Siksi äänestän nyt ja koko loppuelämäni Perussuomalaisia.
- 35v korkeakoulutettu perheenäiti
Sellaista henkilöä, joka osaa laittaa rakenteet kuntoon hyvinvointialueella. Organisaattori, jolla on koulutusta ja älyä.
Kaupunginjohtaja Homeliukselle.
Vain täydellinen idiootti äänestää SDP, Kesk tai Vihreitä.
Oman protestiääneni annoin perussuomalaisille, kuten jo vuosien ajan.
PS :n ehdokasta, joka täällä kotikonnuilla äänesti sivuterveysasemien aukaisemisen puolesta. Ovat olleet nyt korona-aikana suljettuina, eniten aukaisemista puolsi persut.
Eniten tuota vastustivat mm. SDP, Keskusta ja Kokoomus. 😊 Yllätyitkö? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vihreälle meni minun ääneni.
Oletko sairas?
Äänestin mutten ainakaan vihreitä enkä demareita. Ovat tehneet vahinkoa Suomelle jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt ainakaan Kokoomusta enkä Vihreitä enkä Vasemmistoa enkä PS .. En kerro mitä puoluetta äänestin vai piirsinkö vain pellen naaman lappuun. Tuntuu, että äänestää sitten ketä vain niin paskasti menee.
Jos piirtää pellen lappuun, ääni menee VKK:llo.
Vasemmistolle.
Kokoomusta en voisi koskaan äänestää. Ahneita kuppaajia koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolle.
Kokoomusta en voisi koskaan äänestää. Ahneita kuppaajia koko sakki.
Äänestit sitten kommunisteja. Oikein tunnettuja ahneita kuppaajia. 🥲
Kävin äsken äänestämässä. Minulla oli kaksi ehdokasta eri puolueista mielessä ja heidän numeronsa. Päädyin Ps:n ehdokkaakseen. Hänellä oli järkeviä kannanottoja sivullaan kun kävin lukemassa aiemmin, joten ne voittivat. Lääkärille meni ääni.