Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vannoo rakastavansa ja silti suuttuessaan haukkuu ja satuttaa

Rakastaa, ei rakasta
23.01.2022 |

Tuossa ongelma kiteytettynä. Reilun vuoden ajan yhdessä, alkuun mies haukkui otettuaan alkoholia ja ostin typerän selityksen, että alkoholi muuttaa käytöstä ja jos ei alkoholia nauti, kaikki hyvin. Haki myös apua tuohon omatoimisesti. Muutoin niin hyvä ja huomaavainen mies.

Nyt on jokin muuttunut, kuulen häneltä nimittelyä helposti myös selvinpäin, näyttää keskisormea minulle ja haistattelee, kun hän kimpaantuu jostakin. Ja hän kiukustuu hyvin helposti. Viimeisimpänä, kun olin itse etätöissä ja miehellä vapaapäivä. Hän katseli telkkaa ja lepäsi sohvalla, laittoi ruoat jne. mitä kyllä osaan arvostaa ja kiittää.
Samalla hän kiukkusi, miten tylsää hänellä on, kirosi ja sätti minua, ettei ole tekemistä. Minusta omakotitalossa on aina puuhaa ja tarvitseeko puolikuntoisena niin paljon kaikkea touhutakaan. Kuuntelin tätä koko iltapäivän, podin huonoa omatuntoa siitä, että olen töissä, minun olisi pitänyt viihdyttää häntä, jotta hänellä ei ole tylsää.

Loppujen lopuksi mies räjähti täysin, kun halusin hetken huilia kiireisen kokousputken päälle, siis pyysin 15min, jotta käyn päivän läpi mielessäni, tuliko kaikki asiat hoidettua jne. Hän vain odotti, milloin lopetan työt ja tehdään yhdessä jotain. Mukava ajatus, mutta halusin tosiaan sen hetken vain käydä päässäni työpäivän läpi ja samalla syödä viimein lounaan. Sitten hän vain lähti minua haukkuen omaan kotiinsa eikä ole sen koommin kuulunut. Hänellä on taipumus lähteä pois ominpäin, minut haukkuen ja häipyä tavoittamattomiin useiksi päiviksi. Hänestä kuuluu taas, kun se hänelle sopii.

Kärsin siitä paljon ja vasta viikko sitten puhuimme asioita läpi, mikä on ok, mikä ei. Hän lupasi ja vannoi, ettei enää koskaan toimi niin, ei hauku ja kohtele ala-arvoisesti. En taaskaan tiedä, missä on, mitä puuhaamassa, missä viettänyt yönsä jne. Väkisinkin ajatus käy läpi ikäviäkin vaihtoehtoja, on pettänyt niin paljon lupauksia ja ylittänyt rajoja ennenkin.

Muutama viestin olen saanut, toisissa haukkuu, toisissa pyytää anteeksi. Mitä ihmettä tämä on? Miten ihmeessä, jos toista rakastaa (ja hän vannoo rakkauttaan paljon) miksi rakastamaansa ihmistä haluaa satuttaa rumilla sanoilla, lähtemällä ja kääntämällä selkänsä, katoamalla omaan elämäänsä? Tuo ailahtelevuus on todella raskasta. Viikkoa pidempään hän ei ole luonani viihtynyt ilman lähtemistä jälleen haukkuen ja haistatellen.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ihan sekopäämies, unohda se. Ihmetyttää myös, miksi hän tuli luoksesi vapaapäivää viettämään edes, kun sinulla oli työpäivä ja ilmeisesti ette asu yhdessä?

Vierailija
2/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ihmeessä vielä hyvän sään aikana. Kuvasit hyvin ongelman ja kärsit siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on manipulointia. Älä jää suhteeseen, sillä mies ei oikeasti rakasta sinua.

Vierailija
4/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Hohhoijaa vaan. Tuo tarina kertoo enemmän sinun typeryydestä kuin miehen. Omapa on asiasi, jatka kärsimistä ja valittamista, jos ei muutakaan mielenkiintoa elämässä ole.

Vierailija
5/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.

Vierailija
6/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero! Blokkaat eron jälkeen puhelimesta ja somesta, etkä päästä sisälle. Soitat 112 jos alkaa riehumaan oven takana.

Vierailija
7/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh,mikä satu.

Vierailija
8/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on ihan sekopäämies, unohda se. Ihmetyttää myös, miksi hän tuli luoksesi vapaapäivää viettämään edes, kun sinulla oli työpäivä ja ilmeisesti ette asu yhdessä?

Emme asu yhdessä. Hänen on pitänyt muuttaa luokseni pitkin syksyä, mutta aina on jokin este, ettei voi, pesukone, sohva, lipasto tms. ei mahdu. Jos toista rakastaa, en usko, että pesukone on siinä esteenä. Mihinhän sitten häipyisi, jos asuisimme yhdessä 🤔 Ehkei vain ole ollut yhtä sitoutunut kuin minä, vaikka muuta väittääkin.

Vierailija
9/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on manipulointi ja henkinen väkivalta, ja tuo käytös tulee vaan muuttumaan pahemmaksi.

Vierailija
10/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen parisuhde

Vierailija
11/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi.

Vierailija
12/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain pienen pätkän. Ero ei ole huono vaihtoehto, koska tilanne ei muutu. Ei auta miehen rakkausvannomiset kun homma kosahtaa. Yritit jo kaikkesi. Hänen voi harjoitella muualla kunnollisuutta jos se kiinnostaa, en tiedä auttaako manaajakaan. Et voi toimia toisen pelastajana enempää. 

Vierailija
13/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen kanssa läkannata jatkaa yhdessä, eroa pikimmiten. Oikeasti.

Vierailija
14/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alkoholisti ja käyttäytyy ihan tälle sairaudelle ominaiseen tyyliin, koska ei oikeasti ole sairauttaan hoitanut. Mainitsit kyllä, että hakenut tähän apua, tiedätkö onko sitä saanut ja mitä se mahtaa olla?

Vierailija
15/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pyöritetty viime päivät kahta ketjua narsisteista. Luepa ne.

Narsistin keskustelutyyli ja Narsistien huvittamimmat tempaukset.

Tsemppiä eroon ja toipumiseen!

Vierailija
16/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan lopeta tuota suhdetta? Ette edes asu yhdessä, niin luulisi sen olevan yllättävän helppoa.

Vierailija
17/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa jo tuollaista? Suuri osa suhteista ei ole koskaan tuollaisia. Aikuinen(?) mies käyttäytyy kuin koulupoika. Vaikka vaimonkin kanssa on joskus kiukkua ja riitaa, niin en sentään keskisormea näytä! Suosittelen nopeaa eroa.

t. mie55

Ps. Näitä Vauva palstan juttuja lukiessa, ei voi kuin ihmetellä, mistä hemmetistä te naiset tuollaisia urpoja onnistutte löytämään.

Vierailija
18/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme asu yhdessä. Hänen on pitänyt muuttaa luokseni pitkin syksyä, mutta aina on jokin este, ettei voi, pesukone, sohva, lipasto tms. ei mahdu. Jos toista rakastaa, en usko, että pesukone on siinä esteenä. Mihinhän sitten häipyisi, jos asuisimme yhdessä 🤔 Ehkei vain ole ollut yhtä sitoutunut kuin minä, vaikka muuta väittääkin.

Miksi sinä haluat kotiisi tuollaisen ihmisen?

Vierailija
19/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannominen on helppoa. Rehellisyys vaikeaa. Ja nyt teet viisaasti kun vaan jätät tuollaisen miehen. Säästyt pahemmalta.

Vierailija
20/70 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, väistit luodin!

Mulla on toipuminen erosta sekopäästä kesken. Tiedän, että tunteet ristiriitaiset, mutta sun on kyllä parasta repiä itsesi irti nyt ennemmin kuin myöhemmin.

Äläkä yhtään itse ehdottele muuttoa tai muuta sitoutumista, ettei mies tee niin mieliksesi. Rakastunut mies kyllä haluaa sitoutua ja seuraasi ihan oma-aloitteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi