Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen aloite seksiin

Vierailija
23.01.2022 |

Miten teet sen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen peiton alle ja otan kalun käteeeni ja alan tekemään kaikkea kivaa, tai otan suuhun. Voin myös tehdä sen keittiössä tai muualla. Aina tuo on innostunut.

Vierailija
2/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan 10 vuoteen huomannut vaimossa minkääänlaista aloitteellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloite. Mikä se on? Ei paljoo oo tapahtunut.

Vierailija
4/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet,onkohan ehkä olemassa jokin syy siihen ettei aloitteita tule? Mikähän se voii olla..

Paljon täällä lukee. mm. ei seiso ja sitten nainen vie miehen kädellä loppuun ja siinä se. Kiinnostaako tehdä naisena aloite?

Vierailija
5/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloite :D

Vierailija
6/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei yleensä pidä kauhean suorasta aloituksesta, joten teen aloitteen esim suutelemalla pitkään, annan käsien vaeltaa kivoihin kohtiin, hieron peppuani miehen etumusta vasten vaatteet päällä tai silittelen muka viattomasti kalua ja kun se alkaa kovettua niin käyn kimppuun.

Vierailija
7/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qlsuote=Vierailija]Mutta miehet,onkohan ehkä olemassa jokin syy siihen ettei aloitteita tule? Mikähän se voii olla..

Paljon täällä lukee. mm. ei seiso ja sitten nainen vie miehen kädellä loppuun ja siinä se. Kiinnostaako tehdä naisena aloite?[/quote]

Syy on laiskoissa ja lahnoissa naisissa.

Vierailija
8/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä oikeasti joku harvinainen luonnonoikku kun teen aloitteita siinä missä miehenikin, ehkä hieman useamminkin kuin hän? En voi uskoa että naiset ei oikeasti tekisi aloitteita. Mä teen aloitteen usein laittamalla vihjailevan viestin tai kuvan miehelle kesken työpäivän. Joskus yllätän mieheni suihkusta ottamalla suihin. Useimmiten ihan vain alan kosketella miestä ja kerron miten paljon tekee mieli.

Vierailija
9/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Oot varmaan kansallis aarre! Jatka samaa tapaauote=Vierailija]Olenko mä oikeasti joku harvinainen luonnonoikku kun teen aloitteita siinä missä miehenikin, ehkä hieman useamminkin kuin hän? En voi uskoa että naiset ei oikeasti tekisi aloitteita. Mä teen aloitteen usein laittamalla vihjailevan viestin tai kuvan miehelle kesken työpäivän. Joskus yllätän mieheni suihkusta ottamalla suihin. Useimmiten ihan vain alan kosketella miestä ja kerron miten paljon tekee mieli.[/quote]

Vierailija
10/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteen lähes aina, koska olen se halukkaampi. Esimerkiksi kun mies makaa sohvalla ja katsoo telkkaria sivelen strategisista paikoista ja riisun housut, otan suihin. Nykyisin seksiä on paljon enemmän, kun olemme kahdestaan eivätkä lapset asu kotona. Spontaanit lähestymiset voi kaikki toteuttaa.

Vierailija
11/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen aloite :D

Mikä siinä niin naurattaa jos ei ole naisen aloitetta kokenut? Syy tämän kokemuksen puutteeseen tuskin on naisissa.

Vierailija
12/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus varmaan. Mutta omalla kohdallani vie halut. Minussa lienee jotain vikaa kun se ei kiihota.

Vierailija
13/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan kysyn tai sanon, että haluan. Ja tokikin vihjaillen myös annan ymmärtää että haluan. Miten milloinkin.

Vierailija
14/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt aloitetta n. 20 vuoteen. Inhotta koko homma.

Vierailija
15/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaan ensin, otan kädestä kiinni ja talutan sängylle, riisun ja nuolen märäksi.

Vierailija
16/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen peiton alle ja otan kalun käteeeni ja alan tekemään kaikkea kivaa, tai otan suuhun. Voin myös tehdä sen keittiössä tai muualla. Aina tuo on innostunut.[/quo

Aamuisin mieheni menee yleensä ensiksi suihkuun.

Usein menen kuitenkin yhtä aikaa, sillä tykkään suihkun alla hyväillä mieheni selkää, hartioita ja myöskin penistä. Otan peniksen sormieni väliin; polvistun ja nuolen ja imen sitä. Kivekset saavat saman käsittelyn. Mieheni sormettaa pimppaani rajusti, suukottelemme; pian hän nostaa minut syliinsä, tunkeutuen syvälle pilluuni.

Onneksi olen pieni ja kevyt

Vierailija
17/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaan ajattelu peiton alla.

Vierailija
18/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut vaimo tehdä aloitteen viimeksi toissavuonna. Ja silloinhan on sitten tietysti pakko suostua, sillä itsemääräämisoikeus koskee vain naisia.

Vierailija
19/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miestäyttääpakosta velvolllisuutensa? hah.

Vierailija
20/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miestäyttääpakosta velvolllisuutensa? hah.

Et taida tietää vertausta tai tässä tapauksessa lainausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan