Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset haluaa rokotukset, toiset eivät. Toiset uskovat Suomen pelastavan maailman kieltämällä autoilun, toiset eivät.

Vierailija
23.01.2022 |

Koska ihmisillä on aina erinlaisia mielipiteitä joihin he uskovat, oikea eduskunnan toimenpide olisikin että
väljennetään sääntöjä, poistetaan byrokratiaa. Annetaan ihmisten elää uskomustensa mukaan, kunnes viisastuvat ja muuttavat niitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä noin ja minä teen näin. Kaikilla on kiva mieli.

Vierailija
2/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minä sairastin koronan alkukeväästä 2020 ja kukaan ei siihen uskonut. Sitä ei testattu, koska en ollut käynyt kiinassa. Sanottiin vain ettei ollut influenssa ja testatiin ettei ollut rs virus. Toipuminen kesti kolem kuukautta. En ole osallistunut maskisirkukseen, en ottanut rokotteen rokotetta ja nyt istun eristyksessä  koronaa sairastavan ihmisen kanssa ja kotitesti näyttää negaa, vaikka minulla oli eilen hetkellisesti jopa 37.5 astetta lämpöä. Minä olen se immuuni, koronaa kantava henkilö jolla virus on niin heikko, etten edes pysty sitä tartuttamaan. Minä olen sitä mihin lääketiede pyrkii eikä siihen kykene, minä olen se laumaimmuniteetti. Ja nyt minun pitäisi ottaa jokin terveydenhuollon paskapiikki jotta saisin käydä teatterissa? Minun valinta oli se oikea minulle. Älkää luulko, että tiedätte mikä on jollekin muulle hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Koska tiedän että sinulla voi olla virus tai joku toinen vielä tappavampi muunnos, käytän maskia ja en tule samaan tilaan testaamattomien ihmisten kanssa. Tämä on minun valintani.

Vierailija
4/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa pätkääkään, jos joku haluaa itselleen rokotteen. Asia ei edes kuulu minulle. Mutta kun rokotteita aletaan vaatia kaikille muille niin mennään jo psykopatian puolelle.

Vierailija
5/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Koska tiedän että sinulla voi olla virus tai joku toinen vielä tappavampi muunnos, käytän maskia ja en tule samaan tilaan testaamattomien ihmisten kanssa. Tämä on minun valintani.

Sen pitäisikin olla sinun valintasi. Sinulla on oikeus jäädä kotiin, jos pelottaa. Sen sijaan se, että julkiset palvelut alkavat valikoida asiakkaitaan jonkin arbitraarisen lääketieteellisen operaation mukaan taas polkee yksilönvapauksia aika rankasti.

Vierailija
6/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei väitä Suomen pelastavan maailman autoilun kieltämällä paitsi ap.

Vierailija
7/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä sairastin koronan alkukeväästä 2020 ja kukaan ei siihen uskonut. Sitä ei testattu, koska en ollut käynyt kiinassa. Sanottiin vain ettei ollut influenssa ja testatiin ettei ollut rs virus. Toipuminen kesti kolem kuukautta. En ole osallistunut maskisirkukseen, en ottanut rokotteen rokotetta ja nyt istun eristyksessä  koronaa sairastavan ihmisen kanssa ja kotitesti näyttää negaa, vaikka minulla oli eilen hetkellisesti jopa 37.5 astetta lämpöä. Minä olen se immuuni, koronaa kantava henkilö jolla virus on niin heikko, etten edes pysty sitä tartuttamaan. Minä olen sitä mihin lääketiede pyrkii eikä siihen kykene, minä olen se laumaimmuniteetti. Ja nyt minun pitäisi ottaa jokin terveydenhuollon paskapiikki jotta saisin käydä teatterissa? Minun valinta oli se oikea minulle. Älkää luulko, että tiedätte mikä on jollekin muulle hyväksi.

kerrohan mistä syystä olet noin katkera.

Vierailija
8/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää brasialaisesta shemalesta, toiset eivät. Minä tykkään. En tarvitse valtiota ja lakipykäliä kertomaan minulle tykkäänkö vaiko en.

Vierailija
9/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihreät, katso bensan hintaa.

Vierailija
10/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on arvioitu että muutamasa kuukaudessa pöpö kiertää suurimman osan kansaa, joten joudut välttelemään aika montaa henkilö.

Vierailija
11/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloitus tarkoittaa tietenkin byrokratian ja sääntöjen ja paapomisen vähentämistä. Kannatan.

Vierailija
12/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole immuuni. Koronan voi sairastaa uudelleen.

Vierailija
13/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapominen täytyy loppua, antakaa ihmisten elää  vastuullista elämää.

ÄÄNESTÄ oikein.

Vierailija
14/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio  ei voi maksaa kaikkea.

Vierailija
15/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä sä oot sairastanut jos jollain huuhaa pcr-testillä on se löydös tehty

Vierailija
16/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa pätkääkään, jos joku haluaa itselleen rokotteen. Asia ei edes kuulu minulle. Mutta kun rokotteita aletaan vaatia kaikille muille niin mennään jo psykopatian puolelle.

Koskeeko tämä esimerkiksi poliorokotetta?

Vierailija
17/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä ei voi vaikuttaa tähän koronasekoiluun, kun valtapuolueet pitää paikkansa vaikka huijaamalla! Odottavat tietenkin että kansa luottaa edelleen johonkin Sdpn toimintaan.

Vierailija
18/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näitä minulla on yksilönvapaus -tyyppejä. Niin on, mutta vapauteen liittyy myös vastuu. On vastuutonta vaarantaa muita ihmisiä.

Vierailija
19/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämällä ei voi vaikuttaa tähän koronasekoiluun, kun valtapuolueet pitää paikkansa vaikka huijaamalla! Odottavat tietenkin että kansa luottaa edelleen johonkin Sdpn toimintaan.

Äänestämällä muita kuin demareita tai vihreitä, estetään heidän sekoilu kunta-asioissa. Ja seuraavissa vaaleissa estetään suuremmat asiat. Asia kerrallaan vaalit kerrallaan puhdistetaan Suomi.

Äänestä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän