Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhuksen laitoshoito kokemuksia

Vierailija
22.01.2022 |

Pari kertaa olen tavannut hoitajan räpläämässä puhelinta kun oli syöttämässä omaistani... Voisko edes sen 5-10 min keskittyä siihen vanhuksen ruokailuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla kielletty aihe kun kaikkea ei julkaista.

Vierailija
2/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoivakodissa työskentelevänä en keksi mitään muuta syytä, miksi itse toimisin samoin, on työpuhelimesta hälytyksen katsominen. En kylläkään hygieniasyistä koskettele puhelinta ruokailujen aikana, plus meillä näkyy seinällä näytössä kuka hälyttää ja missä sijainnissa, joten sikälikään en kokisi tarvetta kaivaa puhelinta esille. Ehkä työaika oli päättymässä ja kirjaukset vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hoivakodissa työskentelevänä en keksi mitään muuta syytä, miksi itse toimisin samoin, on työpuhelimesta hälytyksen katsominen. En kylläkään hygieniasyistä koskettele puhelinta ruokailujen aikana, plus meillä näkyy seinällä näytössä kuka hälyttää ja missä sijainnissa, joten sikälikään en kokisi tarvetta kaivaa puhelinta esille. Ehkä työaika oli päättymässä ja kirjaukset vaiheessa?

Törkeetä jos kirjaillaan kun syötetään. Yhtä törkeetä on jos omia asioita hoidetaan tai luetaan iltapäivälehtiä.

Vierailija
4/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kännykkä. Niitä hälytyksiä tulee kännykkään koko ajan ym soittoja.

Vierailija
5/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa seuraavalla kerralla asiaksi syöttää itse se lähimmäisesi, menee kaikki oikein ja tarjoot lempee ja lämpöö samalla. Tai kotihoidat loppun asti ja saat kirkkaimman kruunun.

Vierailija
6/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt vastaavaan. Ei niissä paikoissa missä itse olen työskennellyt työpuhelintakaan ole ruokailun aikana tarvinnut. Kukaan ei ole tosin koskaan soittanutkaan kesken syöttämisen. Ehkä pahoittelisin vanhukselle, vastaisin ja pyytäisin soittamaan uudestaan. Viestin ehtisin katsoa myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt vastaavaan. Ei niissä paikoissa missä itse olen työskennellyt työpuhelintakaan ole ruokailun aikana tarvinnut. Kukaan ei ole tosin koskaan soittanutkaan kesken syöttämisen. Ehkä pahoittelisin vanhukselle, vastaisin ja pyytäisin soittamaan uudestaan. Viestin ehtisin katsoa myöhemmin.

Monissa paikoissa asukkaiden hälytykset tulee normaali kännykkään. Se on pakko olla käsillä koko ajan.