Olen menossa kihloihin ihanan, kiltin miehen kanssa.
Minulla on ollut melkoisen villi nuoruus ja värikäs elämä. Täydennämme hyvin toisiamme. Hän tasapainottaa elämääni ja minä tuon miehen elämään sopivasti lisää säpinää.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
En varmasti jätä maailman ihaninta miestä. ap
Mistä tiedät, että hän vastaa myöntävästi?
Pelottava nainen, tai mies, tai mikä onkaan.
Älä nai kilttistä, kadut vielä katkerasti. Heivaa sika.
Sori vaan, mutta miehesi lähtee sen kivan tupsupipoisen naapurintyttönaisen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sormukset on käyty jo tilaamassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Mitä väliä sillä on? ap
Vierailija kirjoitti:
Älä nai kilttistä, kadut vielä katkerasti. Heivaa sika.
Hän ei ole kilttis, vaan ihan oikeasti kiltti ja terveitsetuntoinen, tasapainoinen mies. ap
Itse miellän itseni kiltiksi ja kunnolliseksi aviomieheksi. Aina olen ollut uskollinen, vaikka minulla on ollut seksiä yli 40 naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olette kihloissa, ette menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäiväistä saivartelua. Kihlauspäiväksi meille tulee virallisesti se, kun pujotamme sormukset sormiimme. ap
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta miehesi lähtee sen kivan tupsupipoisen naapurintyttönaisen matkaan.
Ei lähde. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäiväistä saivartelua. Kihlauspäiväksi meille tulee virallisesti se, kun pujotamme sormukset sormiimme. ap
No minkäs sille muut mahtavat, ettet tiedä mitä kihlaus tarkoittaa vaikka juuri sitä sanaa käytit 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille muut mahtavat, ettet tiedä mitä kihlaus tarkoittaa vaikka juuri sitä sanaa käytit 🤷
Mikä sinua kiukuttaa?
Tästä kihlausen määritelmästä on täällä jo niin paljon aloituksia että käytetään o pois, eikö? Jotkut eivät vain tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Tästä kihlausen määritelmästä on täällä jo niin paljon aloituksia että käytetään o pois, eikö? Jotkut eivät vain tiedä!
Vaikka tietävätkin, niin silti suurimmalle osalle kihlapäivä tarkoittaa käytännössä sitä päivää, kun sormukset pujotetaan sormiin, joten asialla ei ole mitään merkitystä, vaikka täällä väännettäisiin määritelmästä tuomiopäivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tietävätkin, niin silti suurimmalle osalle kihlapäivä tarkoittaa käytännössä sitä päivää, kun sormukset pujotetaan sormiin, joten asialla ei ole mitään merkitystä, vaikka täällä väännettäisiin määritelmästä tuomiopäivään asti.
Onko tälle lähdettä vai heitätkö vain jotain omakeksimää?
Olen ollut tosi villi joo nuoruudessa, kerran n***in koripallojoukkueenkin läpi niin että pimppi repes. ap
Jätä se sika