Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen on komean miehen yksinäinen lauantai-ilta

Vierailija
22.01.2022 |

Aivan ensimmäiseksi myönnän valehdelleeni otsikossa. En tunne oloani yksinäiseksi, vaikka yksin taas olenkin. Sana yksinäinen vain tuntuu keräävän parhaiten klikkauksia. Komea tiedän olevani, koska saan jatkuvasti katseita ja hymyjä naisilta sekä se on sanottu minulle päin naamaa lukuisia kertoja mitä moninaisimmilla tavoilla.
Yksin taas olen siksi, että olen eronnut teinien isä enkä halua tuoda tässä vaiheessa enää uutta naista heidän elämäänsä, kun olen tähänkin saakka pärjännyt ja ennen kaikkea halunnut olla ilman tätä aspektia. Naiset ovat käväisseet vain minun elämässäni, ei lasten. Muutama vuosi vielä ennen täyttä parisuhdetta menee kyllä, ovathan lapseni joka toinen viikko kanssani ja elämä muutenkin uomissaan. Tokihan olisin ottanut vakituisen kumppanin omilla ehdoillani, mutta tämä ei ole naisille riittänyt ja enää en viitsi edes yrittää. Kuten sanottu, en koe olevani yksinäinen, erosta on jo niin kauan.
Mutta siis siihen lauantai-iltaan:
Kävin vihdoinkin katsomassa uusimman Bondin elokuvateatterissa. Oli oikein viihdyttävä, vaikken Bond-fani olekaan. Välillä on hyvä katsoa vähän mahtipontista actioniakin hidastempoisten draamaelokuvien ja mustien komedioiden vastapainoksi. Nyt syön aiemmin päivällä kokkaamaani ruokaa ja palstailen hetken kanssanne. Nukkumaan menen kuitenkin pian, sillä kunnon yöunet tekevät vain niin hyvää ja arkisin tähän luksukseen ei ole samalla lailla mahdollisuutta. Tänään ei ole ollut tarvetta rientoihin ja nykyään aika harvakseltaan onkaan.
Näin, sain jaariteltua hetken sen sijaan, että olisin vain kirjoittanut viettäväni aivan tavallista eronneen miehen lauantai-iltaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle, kn rajat aukeaa. Se kannattaa..pääset hieman irrottelemaan. Erilaisia la iltoja on meillä kaikilla. Itse olen juuri raapustanut päiväkirjan ja valmistaudun kotimatkalle...

mies53v

Vierailija
2/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne isukki! 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa sun tekstistä jotenkin kiva fiilis! Itsekin ajattelen että ei oo kiire mihinkään, suhdemielessä tai muutenkaan. Hyvä olla tässä ja nyt, ei rientoja tai muita menoja. Saa viikonloppuna tehdä sitä mitä tykkää tai olla tekemättä. Kuulostat tasapainoiselta aikuiselta mieheltä :)

Vierailija
4/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, elämäsi tuntuu hyvältä. Olet varmuudella löytänyt ihanan kauniin poikarakkauden elämääsi. Kaunista.

Vierailija
5/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei sinulle löytynyt sellaista kumppania, jolla olisi sama elämäntilanne ja samanlaiset odotukset yhteisestä ajasta. Tsemppiä ja mukavaa viikonloppua kaikesta huolimatta.

Vierailija
6/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi nainen 1/5

Vierailija
7/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa sun tekstistä jotenkin kiva fiilis! Itsekin ajattelen että ei oo kiire mihinkään, suhdemielessä tai muutenkaan. Hyvä olla tässä ja nyt, ei rientoja tai muita menoja. Saa viikonloppuna tehdä sitä mitä tykkää tai olla tekemättä. Kuulostat tasapainoiselta aikuiselta mieheltä :)

Kiitos :)

Aika tekee tehtävänsä ja elämä asettuu uomiinsa, kun hyväksyy tilanteensa. Ensimmäiset vuodet eron jälkeen eivät olleet helppoja yksinäisyyden tunteineen ja jatkuvasti kariutuvine tapailuineen. Kun vain olisi hyväksynyt aiemmin, että parisuhdetta ei saa kestämään, jos ei ole valmis antamaan itsestään kaikkea ja ottamaan toista elämäänsä täysillä, niin olisi ollut helpompaa. Tein jo alussa päätöksen, että lapseni ovat tärkeimmät ja ainoa perheeni sen ajan minkä kanssani ovat, mutta kuitenkin kumppanin kaipuu ajoi aina etsimään uutta suhdetta. Yksinäisyyden tunnetta en ole enää vuosiin kokenut, kun oikeasti hyväksyin asian ja lakkasin haihattelemasta. Elämä on näin kaikin puolin helpompaa ja onnellisempaa. Kumppanille on aika varmasti sitten myöhemmin.

Vierailija
8/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveita pitää ihmisellä olla, aivan kuten kaappihomo aloittajalla.

Vierailija
9/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopis tuollainen suhde omilla ehdoillani. Mutta sehän ei passaa sinulle.

Vierailija
10/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvä sängyssä?

N

Vierailija
11/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan liian vanha pappa mulle.

N 56

Vierailija
12/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvä sängyssä?

N

Ei ole kyllä paljoa kehuja tullut.

Vierailija
13/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilta menee hätistellessä kauniita naisia sepalukseni ympäriltä. Kukaan ei ymmärrä, miten rankkaa tämä on.

T. Komea mies

Vierailija
14/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Joko minun ehdoillani tai kokonaan ilman. Siksi en enää viitsi edes etsiä.

Ap

Ja nyt painun vällyihin. Vain yksi aiempi vastaus oli sitten minun kirjoittamani aloituksen lisäksi. Provoilijoita näkyy olevan liikkeellä.

Vierailija
15/16 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Joko minun ehdoillani tai kokonaan ilman. Siksi en enää viitsi edes etsiä.

Ap

Ja nyt painun vällyihin. Vain yksi aiempi vastaus oli sitten minun kirjoittamani aloituksen lisäksi. Provoilijoita näkyy olevan liikkeellä.

Harrastatko fwb-suhteita?

Vierailija
16/16 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :)

Aika tekee tehtävänsä ja elämä asettuu uomiinsa, kun hyväksyy tilanteensa. Ensimmäiset vuodet eron jälkeen eivät olleet helppoja yksinäisyyden tunteineen ja jatkuvasti kariutuvine tapailuineen. Kun vain olisi hyväksynyt aiemmin, että parisuhdetta ei saa kestämään, jos ei ole valmis antamaan itsestään kaikkea ja ottamaan toista elämäänsä täysillä, niin olisi ollut helpompaa. Tein jo alussa päätöksen, että lapseni ovat tärkeimmät ja ainoa perheeni sen ajan minkä kanssani ovat, mutta kuitenkin kumppanin kaipuu ajoi aina etsimään uutta suhdetta. Yksinäisyyden tunnetta en ole enää vuosiin kokenut, kun oikeasti hyväksyin asian ja lakkasin haihattelemasta. Elämä on näin kaikin puolin helpompaa ja onnellisempaa. Kumppanille on aika varmasti sitten myöhemmin.

Samaa mieltä. Itse olen ollut sinkkuna joitakin vuosia. Välillä tuli yksinäisyyden tunteita, etenkin kun ympärillä olevat ihmiset ovat pariutuneet. Olen käynyt treffeillä ja haihattelin myös. Mutta sitten tajusin että mun on hyvä olla näin. Miksi aiheuttaa itselle pahaa mieltä etsimällä jotain ja huomata taas pettyvänsä. En halua ketään vain sen takia että joku on pakko olla. Olen jo aikuinen ja tiedän mitä haluan ja mitä en. Helpompi olla kun elää näin, se kiva mies sattuu kohdalle sitten jos/kun on tullakseen. On oikeastaan aika hienoa elää tällaista vapaata elämänvaihetta, aiemmin kun on ollut suhteissa niin tämmöistä kokemusta ei ole saanut. Ja huomata miten tulee toimeen itsensä kanssa,oppii myös itsestä uusia asioita.