Voiks jostain ostaa vaan kainalopaikan vähäksi aikaa
En kestä tätä yksinoloa enää. Kaikki keskustelukin on oman pään sisäistä puhetta. En muista milloin oon jutellut jonkun kanssa paria lausetta pidempään.
Kommentit (41)
Ihmettelen että tällaista palvelua/tuen hakua ei oo vielä pistetty johonkin appiin. Mäkin haluun.
No tänään en kyl laittanu deodoranttia. Jos luet Feissarimokia, siellä oli myynnissä kainalonvärinen tuikkukippo.
Kyllä seksinmyyjät myy seksitöntäkin tuotetta. Ehkä saisit neuvoteltua jonkin paljousalennuksen ja jäädä vaikka muutamaksi tunniksi siihen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Saa mutta penikseni kovettu herkästi ja luikertelee reikiin.
Joo tämmöinen ei kiinnosta. Ap
Myynnissä on poikaystävätyynyjä. Varmaan myös tyttöystävätyynyjä, mutta ne on ehkä kalliimpia kun enemmän osia ja toiminnallisuuksia.
Kainalopaikkaa tarvitaan täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että joillakin miehillä voi kivekset nousta kropan sisään, kun pelottaa, mutta että myös penis?
Sihteeriopiston tytöt tarjoavat girlfriend kokemuksen 250€/h. Naisille poikaystävä kokemuksen kainalopaikkoineen tarjoavat vauva palstan upeat miehet. Maksu tapahtuu luonnossa. Olemme yllättävän edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että joillakin miehillä voi kivekset nousta kropan sisään, kun pelottaa, mutta että myös penis?
Tuota tapahtuu vain transnaisilla.
Mietin jopa hierojalle menoa, että hetken saisin kosketuksen, yhteyden toisen ihmisen kanssa. En siis missään nimessä hae enkä kaipaa mitään seksuaalista, tuntuu vaan etten enää kestä olla yksin kehossani ja omassa ajatuskuplassani irrallaan kaikista muista. Mutta pelkään, että alkaisin itkemään hierojalla, niin en oo viittinyt varata. Se olisi noloa, itkeä pitkän yksinäisyyden jälkeen siksi että joku koskee, ja ehkä juttelee mun kanssa. Ap
Oletko varma että pystyisit pitämään tunteet erossa siitä "pelkästä" kainalopaikasta?
Vierailija kirjoitti:
Mietin jopa hierojalle menoa, että hetken saisin kosketuksen, yhteyden toisen ihmisen kanssa. En siis missään nimessä hae enkä kaipaa mitään seksuaalista, tuntuu vaan etten enää kestä olla yksin kehossani ja omassa ajatuskuplassani irrallaan kaikista muista. Mutta pelkään, että alkaisin itkemään hierojalla, niin en oo viittinyt varata. Se olisi noloa, itkeä pitkän yksinäisyyden jälkeen siksi että joku koskee, ja ehkä juttelee mun kanssa. Ap
Niin, on tämä ihme juttu miten vaikeita voi normaalit asiat olla nykyään. Ei tältä palstaltakaan mitään voi irrota vaikka juttua tuleekin kirjallisena.
Tuo palvelu olisi oikeasti hyvä.
Samoin sellainen "tunne itsesi rakastetuksi" -viikonloppu meille, joiden omia vanhempia ei ole koskaan vanhemmuus kiinnostanut. Olisi ihana mennä "mummolaan". Käpertyisin illalla mielelläni lasten jo nukkuessa, sohvalla "äidin tai isän" lähettyville niin, että tuntuisi, kuin joku rakastaisi oikeasti.
Lienet mies, ap. Miesten on vaikea saada kainalopaikkaa tuon ykkösvastaajan kaltaisten takia. Nainenkaan harvoin saa lohtua ja hellyyttä, kun toksinen mies kuvittelee voivansa siinäkin tilanteessa tyydyttää vain itsensä ja luikeronsa.
Joten jos naiselta hellyyttä ja kainaloa kyselee, sitä tuskin saa, koska huonoja kokemuksia pyytäjistä on.
Olen yhden kerran elämässäni saanut ihan rauhassa miehen sylissä suruani rauhassa itkeä ja olen 56.
Vierailija kirjoitti:
Tuo palvelu olisi oikeasti hyvä.
Samoin sellainen "tunne itsesi rakastetuksi" -viikonloppu meille, joiden omia vanhempia ei ole koskaan vanhemmuus kiinnostanut. Olisi ihana mennä "mummolaan". Käpertyisin illalla mielelläni lasten jo nukkuessa, sohvalla "äidin tai isän" lähettyville niin, että tuntuisi, kuin joku rakastaisi oikeasti.
Eikö tuolta tunteelta veisi pohjan pois se, että siitä joutuisi maksamaan?
Tyttöystäväkokemusta on saanut vuokrata vaikka kuinka kauan.
Mukavaa, että AP:n kaltaisia ihmisiä on vielä olemassa, ettei kaiken aina tarvitse pyöriä seksin ympärillä. Itseäni miehenä välillä ahdistaa se, että naiset ovat niin kovia seksin perään. Minäkin miehenä haluaisin välillä jotain ihan muuta, keskustelua, liikuntaa, yhdessä tekemistä jne. eikä kaiken aina tarvitsi päätyä ennätysajassa seksiin. Toki sillekin on aikansa ja paikkansa, en sen tärkeyttä väheksy.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeriopiston tytöt tarjoavat girlfriend kokemuksen 250€/h. Naisille poikaystävä kokemuksen kainalopaikkoineen tarjoavat vauva palstan upeat miehet. Maksu tapahtuu luonnossa. Olemme yllättävän edullisia.
Taisit juuri haukkua niitä naisia, joille tarjoat palveluitasi, halvoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Olen aina varuillani, kun joku halaa tai koskettaa. Koska pelkään, että pillahdan itkuun. Kun koskaan kukaan ei ole halannut pitkään ja lämpimästi (seksihommat pois tästä jutusta, ne eivät tähän auta), niin sitä kaipaa. Silti se pelottaa.