Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vibrat, mikä naisia vaivaa?

Vierailija
23.05.2015 |

Ihmettelen, että mikä naisia, heidän seksuaalisuuttaan tai sukupuolielimiä VAIVAA kun tyydytykseen pitää olla ja on tehty ties minkälaisia vempeleitä? Kovimmat tykit on isoja kuin hevosen siitin tai värisee kuin porakone. Pitääkö sitä saada orgasmia ollenkaan jos ei sitä saa ilman jotain katuporaa muistuttavaa porauslaitetta? Ihan oikeasti? Ihmettelen vaan kun miehiä sorretaan ties mistä ja sitten naisilla jyrrää haaruksissa konevoimat

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. Miehillä se orgasmin saavuttaminen onkin helpompaa kuin naisilla, ihan tunnetusti.

Vierailija
2/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää naisten lelut jotenkin sulta pois?

Onko sun ongelmana vaimo, joka keskittyy itseensä eikä suhun? Tai leluihinsa eikä suhun? Vai se, ettei oo naista ollenkaan?

Kannattaa suunnitella ite lisää miesten leluja, jos niitä kaipaat. En usko, että naiset ois tästä mitenkään pahoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä saada orgasmia ollenkaan jos ei sitä saa ilman jotain katuporaa muistuttavaa porauslaitetta?

Pitääkö ja pitääkö.. Kirjoitithan sinäkin tänne, vaikkei ollut mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
4/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootsä kade? eiks sul oo omaa porakonetta?

Vierailija
5/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni halusi vibraa minulle, minä en. Koska se ei anna mitään sitä mitä haluan. Välillä tuntuu että pitäisi olla jotenkin oikea nainen ja nauttia jostain värisevästä pötkylästä. Juu ei kiitos ole mun juttu..

Vierailija
6/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:46"]

ootsä kade? eiks sul oo omaa porakonetta?

[/quote]

En tarvitse koneita nauttiakseni.

Vierailija
7/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin pieni vibra ja se tyydyttää tasan varmasti! Miehestä ei aina tiedä...

Vierailija
8/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla ilman orgasmia? Sama kait se on, millä tavoin se tulee, kunhan tulee.

Joku taitaa nyt tosiaan olla mustis vaimonsa vibralle....

Vierailija
9/18 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:48"]

Minulla on hyvin pieni vibra ja se tyydyttää tasan varmasti! Miehestä ei aina tiedä...

[/quote]

Eli tarvitset koneita nauttiaksesi.

Seksuaalisesti aktiivinen ja avoin nainen nauttii kumppanistaan ja itsensä kosketuksesta. Millainen ihminen vaatii koneita? Kuoliko naiset ennen vanhaan puutteeseen?

Vierailija
10/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:48"]

[/quote]

Eli tarvitset koneita nauttiaksesi.

Seksuaalisesti aktiivinen ja avoin nainen nauttii kumppanistaan ja itsensä kosketuksesta. Millainen ihminen vaatii koneita? Kuoliko naiset ennen vanhaan puutteeseen?
[/quote]

no jopas on ny vakavaa, relaa vähän. ei kyse ole mistään vaatimuksista vaan vaihtelusta ja kokeiluista, valinnanvaraa kun tosiaan on noitten lelujen suhteen :)
ja ei puutteeseen kukaan varmaan ole kuollut, tai mistäs sitä varmuudella tietää. mut jos ennen vanhaan olis ollut vibroja niin kyllä niit olis silloinkin käytetty.

Vierailija
11/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lelua koska ei ole miestä...

Vierailija
12/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miten se on toiselta pois, jos joku tykkää isommasta tai pienemmästä vibrasta taikka vaikka ilotulitusraketteja ampuvasta dieseldildosta. Tai jos orgasmin saaminen vaatii jotain erityistä välinettä joka ei ihan vastaa peruspenistä taikka sormia. Se ehkä voi olla ongelma, jos on parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka tieten on totuttautunut apuvälineisiin tai tiettyyn erityistekniikkaan, mutta muuten, mitä se sulle kuuluu? Onhan miehillekin kaikensorttista valerömpötintä skinlike-materiaalilla ja erinäisillä mielikuvituksellisilla rypytyksillä, jotka tuottaa epäinhimillisiä tuntemuksia. Jos imu olisi se juttu niin niihin saisi varmasti vaikka pölynimurin liitettyä avuksi, tai puristusta varten jonkun pumppulaitteen. Naisten leluissa se täryytys on yksi tapa jäljitellä mukavia tuntemuksia, toisilla toimii, toisilla ei.

Itse en kylläkään välitä dildoista tai vibroista tai muistakaan leluista, vaikka monesti toivoisin että ne vastaisi sitä mitä mainoslauseissa luvataan. Mutta en silti ole ihmetellyt niiden suosiota, kai ne monille on hyviä.

Vierailija
13/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillä siis itsellään ei vastaavia ole fleslightista realdolliin?

Vierailija
14/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:36"]Onks nää naisten lelut jotenkin sulta pois?

Onko sun ongelmana vaimo, joka keskittyy itseensä eikä suhun? Tai leluihinsa eikä suhun? Vai se, ettei oo naista ollenkaan?

Kannattaa suunnitella ite lisää miesten leluja, jos niitä kaipaat. En usko, että naiset ois tästä mitenkään pahoillaan.
[/quote]
Heh, onhan moni nainen miehen runkkaamisesta pahoillaan.. Naisen seksivalta vähenee..

Vierailija
15/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei edes kuulu saada orgasmeja jatkuvalla syötöllä. Sillon kun naiset oli terveessä asemassa niin orgasmiin riitti hellä pano mutta nyt tarvitaan jo hevosvoimia ja tärinää jolla irtoaa paikat hampaista. Syynä on media joka tyrkyttää naisille mielikuvia siitä kuinka näitten pitäisi saada kokoajan orgasmeja tai muuten ei ole tarpeeksi feministi ja on miehen orja. Ihmekkään kun mikään ei riitä nykynaiselle. Hevosen kaluhan tässä kohta pitäisi olla.

-Mies XX

Vierailija
16/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:36"]

[/quote] Onko miehesi käteenveto sulta pois?

Vierailija
17/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:36"]

[/quote] Onko miehesi käteenveto sulta pois?

[/quote] Ei todellakaan! Nautin sen kattomisesta, ja saa ihan rauhassakin yksinään runkata, ei oo multa pois :D Mistä moista päättelet?

Vierailija
18/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:48"]

Mieheni halusi vibraa minulle, minä en. Koska se ei anna mitään sitä mitä haluan. Välillä tuntuu että pitäisi olla jotenkin oikea nainen ja nauttia jostain värisevästä pötkylästä. Juu ei kiitos ole mun juttu..

[/quote]

Siis vibra ei anna minulle mitään. Itselle enempi antaa miehen läheisyys kun joku värisevä pötkylä. Kadehdin teitä naisia jotka saatte siitä jotain. Ja mieheni haaveilee teistä myös koska olen kuulema hankala tapaus halutessani seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän