Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä OIKEASTI haluaisitte lapselle kastelahjaksi kummilta?

Vierailija
22.01.2022 |

Kertokaa...en tiedä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa...please

Vierailija
2/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettä tilinumeron taakse, krääsä on turhaa.

Vierailija
4/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilusikan.

Vierailija
5/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeilta halusin perinteiset kummilahjat. Molemmilla lapsilla on kaksi kummia. Toinen sai kummilusikan ja toiselta kummilta lastenlakanat(jotka ei sopineet kuin ikean peittoon, jäi käyttämättä) ja toinen lapsi sai säästöpossuauton kaiverrettuna sekä taulukehyksen ja mustepainovälineet käden/jalanjäljille.

Muilta vierailta tuli vaatetta ym ja se on ok.

Itse kun olin kummina niin kysyin vanhemmilta mitä mieltä ja sanoivat että perinteistä kummilahjaa toivoivat. Sen jälkeen kyselin toiselta kummilta mitä oli ajatellut jotta ei molemmat nyt vaikka sitä lusikkaa osteta.

Ja jos nyt pohdit mitkä on perinteisiä kummilahjoja niin googlaamalla viisastuu, useimmilla lahjaliikkeillä on oma kategoria kummilahjat

Vierailija
6/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa. Halua olla lapsen kanssa vaikka yhtenä iltana viikossa tai viikonlopussa. En muuta. Onneksi mun lapsillani on juuri sellaiset kummit. Mutta juuri sillälailla me heidät valitsimmekin.

Vierailija
7/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeilta perinteisen kummilusikan. Muuten toivoisin pientä vauva-sormusta, vaikka tietekään sitä ei voisi vauvalla käyttää. Mutta sellainen olisi kiva myöhemmin laittaa kaulaketjuun.

Vierailija
8/8 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain käyttötavaraa. Jostain syystä nämä perinteiset kummilahjat ovat oikeastaan aina kammottavan rumia, eli en oikein innostu niistä kun ei niitä voi käyttää oikein mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi