Tiedättekö ihmistyyppiin, joka on kaikessa hienostelussaan pohjimmiltaan täysi juntti?
Usein hän on perinnöllä ja puolisolla rikastunut rouva, jolla on mielipide kaikkeen ja se mielipide sanotaan kovaan ääneen ja ylimielisellä äänensävyllä. Pyyhälletään Stockalle töiden jälkeen. Ja ne työt ovat useimmiten jotain matalaa koulutusta vaativaa melko aivotonta puurtamista, jota on tehty sen 30+ vuotta ilman mitään etenemistä uralla.
Kaikkein tärkeintä on puolustaa omia oikeuksiaan kovaan ääneen aina kun mahdollista. ”Tänään on sitten minun vuoroni lähteä aikaisin kotiin! Minä en ainakaan voi jäädä tänne ylitöihin, tänään MINULLA on kiire vesijumppaan”
Kahvipöydässä lipsahtelee sitten sellaista vitseihin varjottua haukkumista puheisiin. Milloin haukutaan läskit, köyhät, mielenterveysongelmaiset, nistit… Ei voida istua samassa bussissa köyhien kanssa. Jne. Puheista paistaa läpi kouluttautumattomuus ja juntteus, vaikka miten olisi ökyharrastuksia, hienoja kalliita vaatteita, varaa yksityislääkäriin ja asunto hienolla alueella.
Näpäytellään myös muita ihan näpäyttelyn ilosta. Viilataan pilkkua päin naamaa ja virnuillaan ivallisesti niille vähän tyhmemmille mitä itse muka on.
Tiedättekö tällaiset ihmiset?
Kommentit (6)
Juu, tiedän ihmistyypin. Ja juuri työelämässä tuo onkin hassuinta, jos molemmat tekevät sitä samaa p*skaduunia, niin kuitenkin pidetään itseä jotenkin parempana,
Vierailija kirjoitti:
Juu, tiedän ihmistyypin. Ja juuri työelämässä tuo onkin hassuinta, jos molemmat tekevät sitä samaa p*skaduunia, niin kuitenkin pidetään itseä jotenkin parempana,
Paskaduunin tekijä on paska ihminen. Millä tulorajalla voi olla jo hienompi?
Somettajista löytyy useampia, kaunis ulkokuori mutta sisälle ei kannata katsella.
Saarikko