Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle ylioppilaslahjaksi...

Vierailija
23.05.2015 |

Olisiko ihan tylsä,idea ostaa Marimekon kylpypyyhe ja laittaa lisäksi rahaa vaikka 50 e.

Kyseessä mihen sisaruksen lapsi ja menossa nyt seuraavaksi armeijaan.

Pojalle on nii vaikea keksiä lahjaa...Rahaa tietty nuorelle aina voi antaa, mutta kiva olis jotakin myös muuta.

Onko kivoja vinkkejä? Poika ei harrasta mitään erityisen aktiivisesti. Kuntosalilla taitaa käydä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:23"]Viinipullo ja rahaa? Ei taida pyyhettä paljon käytellä.
[/quote]
Nii ja tytölle sit ois pyyhe kiva? Just just. Lisäksi hyvin harva tän ikäinen juo viiniä.

Aloittaja, sun keksimä lahja olis oikein hyvä. Pyyhkeitä kuitenkin tarvitaan aina, ja sillä rahalla saa ostaa sit mitä ikinä haluaakaan.

Ostin poikaystävälleni viime vuonna yo-lahjaksi Marimekon tyynyliinoja, koska hän pyysi sellaisia. Itse haluan vain rahaa/tatuointilahjakortin ensi lauantaina, koska minulle on ostettu pyyhkeitä, liinavaatteita ja astioita siitä asti kun olin 10. En halua sellaisia enää. Toki eri asia, jos ko. pojalla ei ole vielä mitään tuollaisia tavaroita. Tarvitaanhan niitä sentään omassa kämpässä. N18

Vierailija
2/2 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo ja rahaa? Ei taida pyyhettä paljon käytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi