Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta äänestän aluevaaleissa?

Vierailija
22.01.2022 |

Vastustan palveluiden yksityistämistä ja olen sitä mieltä, että terveyskeskuksia ei tarvitse olla ihan jokaisella kirkonkylällä. Mistä puolueesta valitsen ehdokkaan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa nykyinen hallituspuolue. Kokoomus haluaa yksityistää ja persuilla on jotain häikkää bensan hinnan kanssa.

Vierailija
2/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastustat bensan hinnankorotuksia, niin PS.

Jos haluat puuttua valtakunnansyyttäjä Toiviaisen toimintaan, KD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kokoomusta. Kokoomus tosiaan haluaa yksityistää. Ja valitse ehdokas jolla on käytännön kokemusta sotealalta. Hoitajat ym. eivät ole kokoomuslaisia elleivät huijaa itseään.

Vierailija
4/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkk

Vierailija
5/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat mielipiteet kuin sulla ap ja vaalikoneissa mulla on ollut kärjessä SDP.

Vierailija
6/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoluevaihtoehdot taitaa olla sdp, vasemmistoliitto tai vihreät. Mikä näistä on se puolue, jolle on ihan ok että terveyskeskuksia ei ole joka puolella? -ap-

Vierailija
7/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä VKK

Vierailija
8/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena äänestän Perussuomalaisia niin kuin Perussuomalaisen kuuluukin perussuomelaistaa!

.

T: Perussuomalainen

Vierailija
9/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä tottakai, pitävät huolta tavallisista ihmisistä

Vierailija
10/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samat mielipiteet kuin sulla ap ja vaalikoneissa mulla on ollut kärjessä SDP.

Kansan asialla

http://twitter.com/turtiainenano

Vierailija
11/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt vihreitä siitä saakka kun he muodostivat poliittisen puolueen. Jatkan samalla tavalla.

Vierailija
12/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä tottakai, pitävät huolta tavallisista ihmisistä

No ei ainakaan v*****n vihreitä, pahasti lähtenyt heillä lapasesta maailman pelastaminen ja suomalaisten velvollisuus siinä.

Vierailija
13/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa jotain muutosta mihin tahansa asiaan, niin joku pieni puolue. Ne, jotka on vuodesta toiseen äänessä ei sitä takaa vaikka puhuvat mitä. Tässä on samalla mahis säikäyttää suuret puolueet kun heidän kannatus laskee, niin tsemppaavat seuraaviin vaaleihin.

Vierailija
14/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VKK niin saadaan päättäjiksi ihmisiä, jotka vastustavat pandemiahysteriaa ja rokotepakkoa. PS on tässä asiassa välimallin vaihtoehto, mutta loput sitten ajavat häikäilemättömästi noita pakkoja ja rajoituksia, jotka tuhoavat yhteiskunnan.

Vierailija
15/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sitä puoluetta joka leikkaa köyhiltä ja työttömiltä. Kokoomus ja PS on päivänselvä mutta yksi KD edustaja taitaa viedä ääneni.

Vierailija
16/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt vihreitä siitä saakka kun he muodostivat poliittisen puolueen. Jatkan samalla tavalla.

Äänestin vihreitä 1990-luvun puolivälistä vuoteen 2015 saakka. Siitä lähtien perussuomalaisia.

Vierailija
17/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa ehdottomasti Junes Lokkaa. Hän vastaa vaikuttavuudeltaan valtuustollista persuja.

Vierailija
18/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Savossa tätä:

Vierailija
19/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VKK niin saadaan päättäjiksi ihmisiä, jotka vastustavat pandemiahysteriaa ja rokotepakkoa. PS on tässä asiassa välimallin vaihtoehto, mutta loput sitten ajavat häikäilemättömästi noita pakkoja ja rajoituksia, jotka tuhoavat yhteiskunnan.

Oliko VKK:lla jotain vaaleihin liittyvää kantaa tai suunnitelmaa? Miten VKK järjestäisi päihdetyön Kymenlaaksossa?

Vierailija
20/30 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole oikea aika äänestää hallituspuolueita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi