Mitä puoluetta äänestän aluevaaleissa?
Vastustan palveluiden yksityistämistä ja olen sitä mieltä, että terveyskeskuksia ei tarvitse olla ihan jokaisella kirkonkylällä. Mistä puolueesta valitsen ehdokkaan?
Kommentit (30)
Jos vastustat bensan hinnankorotuksia, niin PS.
Jos haluat puuttua valtakunnansyyttäjä Toiviaisen toimintaan, KD.
Ei ainakaan kokoomusta. Kokoomus tosiaan haluaa yksityistää. Ja valitse ehdokas jolla on käytännön kokemusta sotealalta. Hoitajat ym. eivät ole kokoomuslaisia elleivät huijaa itseään.
Mulla on samat mielipiteet kuin sulla ap ja vaalikoneissa mulla on ollut kärjessä SDP.
Mun puoluevaihtoehdot taitaa olla sdp, vasemmistoliitto tai vihreät. Mikä näistä on se puolue, jolle on ihan ok että terveyskeskuksia ei ole joka puolella? -ap-
Perussuomalaisena äänestän Perussuomalaisia niin kuin Perussuomalaisen kuuluukin perussuomelaistaa!
.
T: Perussuomalainen
Vihreitä tottakai, pitävät huolta tavallisista ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samat mielipiteet kuin sulla ap ja vaalikoneissa mulla on ollut kärjessä SDP.
Kansan asialla
Olen äänestänyt vihreitä siitä saakka kun he muodostivat poliittisen puolueen. Jatkan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä tottakai, pitävät huolta tavallisista ihmisistä
No ei ainakaan v*****n vihreitä, pahasti lähtenyt heillä lapasesta maailman pelastaminen ja suomalaisten velvollisuus siinä.
Jos haluaa jotain muutosta mihin tahansa asiaan, niin joku pieni puolue. Ne, jotka on vuodesta toiseen äänessä ei sitä takaa vaikka puhuvat mitä. Tässä on samalla mahis säikäyttää suuret puolueet kun heidän kannatus laskee, niin tsemppaavat seuraaviin vaaleihin.
VKK niin saadaan päättäjiksi ihmisiä, jotka vastustavat pandemiahysteriaa ja rokotepakkoa. PS on tässä asiassa välimallin vaihtoehto, mutta loput sitten ajavat häikäilemättömästi noita pakkoja ja rajoituksia, jotka tuhoavat yhteiskunnan.
Äänestän sitä puoluetta joka leikkaa köyhiltä ja työttömiltä. Kokoomus ja PS on päivänselvä mutta yksi KD edustaja taitaa viedä ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt vihreitä siitä saakka kun he muodostivat poliittisen puolueen. Jatkan samalla tavalla.
Äänestin vihreitä 1990-luvun puolivälistä vuoteen 2015 saakka. Siitä lähtien perussuomalaisia.
Oulussa ehdottomasti Junes Lokkaa. Hän vastaa vaikuttavuudeltaan valtuustollista persuja.
Vierailija kirjoitti:
VKK niin saadaan päättäjiksi ihmisiä, jotka vastustavat pandemiahysteriaa ja rokotepakkoa. PS on tässä asiassa välimallin vaihtoehto, mutta loput sitten ajavat häikäilemättömästi noita pakkoja ja rajoituksia, jotka tuhoavat yhteiskunnan.
Oliko VKK:lla jotain vaaleihin liittyvää kantaa tai suunnitelmaa? Miten VKK järjestäisi päihdetyön Kymenlaaksossa?
Nyt ei ole oikea aika äänestää hallituspuolueita.
Mikä tahansa nykyinen hallituspuolue. Kokoomus haluaa yksityistää ja persuilla on jotain häikkää bensan hinnan kanssa.