Rosvojengi ympäröi 96-vuotiaan sotaveteraanin kauppakeskuksessa ja vei tämän lompakon
Voiko raukkamaisempaa enää olla?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68808d28-618d-488e-9538-c36088c0bc35
Kommentit (84)
Miksi veteraanius tuodaan esille? Olisiko teko ollut hyväksyttävämpää, jos uhri ei olisi ollut veteraani.
Tervetuloa Pentti naisten maailmaan! Ei pidä lähteä yksin kotoa pois ja altistaa itseään vaaroille. Se lompakko povitaskuun sen takia ne on keksitty.
Helsinki pitäisi puhdistaa noista roskajengeistä.
No niin, asia mitä ei saa sanoa (koska sensuuri, sillä totuus on ajatusrikos). Jokainen täyspäinen tietää mikä porukka oli taas kerran asialla.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää tässä on se, että rosvojoukon kultuureissa seniorit ovat arvostettuja ja heidän koskemattomuutensa on pyhä asia. Iäkkäitä ihmisiä kunnioitetaan ja autetaan aina, puhutellaankin kohteliaasti.
Sitten Suomessa... ei kunnioitusta suomalaista kohtaan. Siitä tässä on kyse.
niin ehkäpä ihmiset on samanlaisia ympärimaailmaa loppujen lopuksi. olen kuulut huhuja että myös ulkomailla on vankiloita!
Yksin ollessaan jokainen tämän luuserijoukon jäsenistä luikkis seiniä pitkin.
Joo ja suomalaiset ei koskaan keikkaa mummoja, siksi mummojen keikkaaminen on yleinen käsite?
Hyi helvetti mitä menoa. Hyeenalauma.
Itse olen miettinyt, että uskallanko kantaa käsilaukkua. Minulla on siellä kaikki oleellinen.
Olen jo lähes kuusikymppinen. Eli potentiaalinen kohde.
Jo 70-luvulla espanjassa ja Italiassa oppaat varoittivat taskuvarkaista. Hyvin taitavista.
Kannatti laittaa rahat puseron sisään kaulapussukkaan.
Nyt se touhu on tullut tänne.
Onneksi ei loukannut itseään tuossa
Se hyvä puoli
Hamekansa ei ole sitten muuttaneet tyyliään reiluun 30 vuoteen. Samaa lehtikikkaa yrittivät, kun olin kaupan kassalla. silloin oli erilaiset kassakoneet, niissä ei ollut mitään älyä. Kun avasin kassan rahastaakseni asikasta, niin manne tuli sivusta ja löi avoimen lehden siihen rahalaation päälle ja pyysi lukee ravituloksia, kun ei itse osaa. Siinä ois sitten kopassut kädet lehden alla rahat kassasta.
Sama näissä kotihoitajina esiintyvistä.
Kun iäkäs, yli 90-vuotias isäni vielä eli, häntä pelotti avata ovea kotihoitajille. Aina oli eri ihminen, joskus kummallisen näköinen joka ei osannut vastata isän kysymyksiin.
Nythän näitä ryöstöjä on tehtykin, ”kotihoidosta, päivää” ja lompakko ja arvotavarat mukaan. Sairas vanhus on täysin kyvytön näitä torjumaan.
Vanhukset ovat täysin heitteillä. Varakkaan sivistysvaltion todellinen häpeätahra.
Vierailija kirjoitti:
Miksi veteraanius tuodaan esille? Olisiko teko ollut hyväksyttävämpää, jos uhri ei olisi ollut veteraani.
Siinä tuodaan esiin se ironia, että tällaisen paskan puolesta piti taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää tässä on se, että rosvojoukon kultuureissa seniorit ovat arvostettuja ja heidän koskemattomuutensa on pyhä asia. Iäkkäitä ihmisiä kunnioitetaan ja autetaan aina, puhutellaankin kohteliaasti.
Sitten Suomessa... ei kunnioitusta suomalaista kohtaan. Siitä tässä on kyse.
niin ehkäpä ihmiset on samanlaisia ympärimaailmaa loppujen lopuksi. olen kuulut huhuja että myös ulkomailla on vankiloita!
On tilastollisesti todettavissa oleva fakta, että tietyt ryhmät ovat yliedustettuina tietyissä rikoksissa. Tästä voi vetää vaikka koko herneenpalon nenään, mutta siitä on silti mustaa valkoisella. Että ei nyt ihan samanlaisia kuitenkaan.
Tarkoitatko perussuomalaisia?
FückSuomi-anarkistiblokki lienee ylpeä tästä kehityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Pentti naisten maailmaan! Ei pidä lähteä yksin kotoa pois ja altistaa itseään vaaroille. Se lompakko povitaskuun sen takia ne on keksitty.
En tiedä missä salaisessa viidakossa palstan naiset elävät. Kyselin joskus (varsin laajan) ystävä- ja tuttavapiirini naisilta, että onko heitä (suomalaiset) miehet ahdistelleet kadulla tai koittaneet ryöstää? Ei ollut kenelläkään tälläisiä kokemuksia, ja ihan normaalin näköisiä ovat, yksi jopa poikkeuksellisen kaunis ja kertoo olevansa feministi (feministin luulisi kyllä kertovan mielellään, jos ahdistelua on ilmennyt).
Että on ilmeisesti olemassa kaksi erillistä todellisuutta, jossa toisessa naisten ahdistelu ja/tai ryöstely on Suomessa tavattoman harvinaista ja rinnakkaistodellisuus jossa nainen ei voi astua ulos ovesta, kun jo ensimmäinen ahdistelija on kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksella pitäisi olla jonkinlaista selkärankaa mutta hyväksyvät toiminnan ja hankkivat lisää tätä sakkia. Vastuu on hallituksella suomalaisten turvallisuudesta mutta sisä- ja ulkoministerit rahtaavat tätä porukkaa lisää tänne.
Mikäs persu siellä vikisee? Mitenkäs oli persujen hallituskaudella, ne muunmaalaiset tulivat silloin rytinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä salaisessa viidakossa palstan naiset elävät. Kyselin joskus (varsin laajan) ystävä- ja tuttavapiirini naisilta, että onko heitä (suomalaiset) miehet ahdistelleet kadulla tai koittaneet ryöstää? Ei ollut kenelläkään tälläisiä kokemuksia, ja ihan normaalin näköisiä ovat, yksi jopa poikkeuksellisen kaunis ja kertoo olevansa feministi (feministin luulisi kyllä kertovan mielellään, jos ahdistelua on ilmennyt).
Että on ilmeisesti olemassa kaksi erillistä todellisuutta, jossa toisessa naisten ahdistelu ja/tai ryöstely on Suomessa tavattoman harvinaista ja rinnakkaistodellisuus jossa nainen ei voi astua ulos ovesta, kun jo ensimmäinen ahdistelija on kimpussa.
Kyllä mun tuttavapiirissä melkein kaikkia naisia on ahdisteltu ihan valkoisten ilman korostusta puhuvien toimesta. Eiköhän todellisuus ole tuosta väliltä.
Heikomman kimppuun porukalla... Niinhän kiusaajatkin tekevät! Ja sitten ollaan niin miestä mekon täydeltä...