Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaako miehiä vihaisena?

Vierailija
23.05.2015 |

Ihmettelen monen miehen käsitystä siitä, että vihainen nainen olisi kiimainen. Ja sitä kuinka he pitävät raivostunutta naista seksikkäänä. Tulin sitten siihen johtopäätökseen, että ilmeisesti miehet ovat itse kiihottuneessa tilassa ollessaan vihaisia ja siten olettavat myös naistenkin olevan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisen hysteriaan on täsmälääke raju pano. Mustelmia ja hiustuppoja ei tarvitse pelätä.

-Mies XX

Vierailija
2/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ees pystyis jos sitä vituttaa minä tarpeeks, kyl riitely vaikuttaa henkisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:34"]

Ihmettelen monen miehen käsitystä siitä, että vihainen nainen olisi kiimainen. Ja sitä kuinka he pitävät raivostunutta naista seksikkäänä. Tulin sitten siihen johtopäätökseen, että ilmeisesti miehet ovat itse kiihottuneessa tilassa ollessaan vihaisia ja siten olettavat myös naistenkin olevan.

[/quote]

Ei todellakaan paneta. Joskus seurustelin sellaisen vähän "kiukkuisen" näköisen neidin kanssa ja oli toisaalta kiihottava näky sängyssä, mutta muuten vihainen nainen ei iske muuten kuin ulkonäöllisesti. Mies 30v

Vierailija
4/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muuten pystyisi raiskaamaan....

Vierailija
5/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla usein , sillon ko oon vihanen, mutta oonki nainen

Vierailija
6/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:42"]

[/quote]

Ei todellakaan paneta. Joskus seurustelin sellaisen vähän "kiukkuisen" näköisen neidin kanssa ja oli toisaalta kiihottava näky sängyssä, mutta muuten vihainen nainen ei iske muuten kuin ulkonäöllisesti. Mies 30v

[/quote]

Mikä siinä vihaisen naisen ulkonäössä iskee? Ja miksi? ap

Vierailija
7/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:46"]

No mulla usein , sillon ko oon vihanen, mutta oonki nainen

[/quote]

Sulla seisoo usein, kun oot vihainen? Vai mitä yritit tässä sanoa? Sanavalintojesi perusteella en usko, että olet nainen.

Vierailija
8/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on iljettävä kaiken moraalin menettänyt sosialistinen paskaläjä. Täällä ihmisiä ei kiinnosta mikään muu kuin juominen, tupakointi, kaulatatuoinnit, ja kalulävistykset. 

Vierailija
9/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

Mikä siinä vihaisen naisen ulkonäössä iskee? Ja miksi? ap

[/quote]

En mä tiedä,  jotenki se että kun nainen on vähän kiukkuisennäköinen  ja piikikäs sanoissaan saa mut katsomaan naista hieman eri näkökulmasta ja kun kuitenkin mä tiedän että tarvittaessa mä dominoin tilannetta eikä se nainen. Tämä siis tottakai molemminpuolisessa seksissä. Musta ei olis ikinä mihinkään väkivaltaiseen. Mies 30v

Vierailija
10/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä panettaa hyvinkin paljon vihaisena. T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme