Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako alaikäinen viedä sytkän taskussaan lentokoneeseen?

Vierailija
22.05.2015 |

Olisi ostamassa sen tuliaisiksi isälle, ei siis omaan käyttöön.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:55"]Nyt oon todella pettynyt av-palstan tietoviisaisiin. Matkustaja saa ottaa yhden sytkän tai tulitikkuaskin taskussaan koneeseen. Sitä ei missään tapauksessa saa laittaa ruumaan, eikä edes käsilaukkuun. Mutta saako siis myös alaikäinen ottaa sytkän, oli tää mun kysymys.. ap [/quote] Miten niin ei saa laittaa käsilaukkuun? Siellä mun sytkäni aina on lennoilla.

[/quote]

Varmaan siks ei saa olla käsilaukussa, kun sääntöjen mukaan se pitää olla taskussa

ap

Vierailija
2/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:55"]Nyt oon todella pettynyt av-palstan tietoviisaisiin. Matkustaja saa ottaa yhden sytkän tai tulitikkuaskin taskussaan koneeseen. Sitä ei missään tapauksessa saa laittaa ruumaan, eikä edes käsilaukkuun. Mutta saako siis myös alaikäinen ottaa sytkän, oli tää mun kysymys.. ap [/quote] Miten niin ei saa laittaa käsilaukkuun? Siellä mun sytkäni aina on lennoilla.

[/quote]

Varmaan siks ei saa olla käsilaukussa, kun sääntöjen mukaan se pitää olla taskussa

ap
[/quote]
Täh... kun ne taskut täytyy olla tyhjät kun mennään metallinpaljastimen läpi tai siihen koppiin missä nostetaan kädet ylös. Aina oon laittanut ennen näitä tarkastuksia kaikki tavarat taskuista käsilaukkuun eikä koskaan oo valitettu. Mitä jos ei ole taskuja?

Tosin mä nyt oon onnistunut salakuljettaan vahingossa sytkän Georgia Aquariumiinkin, siellä olis pitänyt jättää ne säilytykseen siihen ovelle ja poistuessa olis saanu takasin, mut se oli kyllä sen vika joka mun kassin kurkki läpi se sytkä oli ihan näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiselle ei saa edes myydä sytkäriä tai tulitikkuja... Oletko varma ettei räplää sitä mielenkiinnosta tai vahingontekomielessä?

Vierailija
4/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Miksi ei laita sitä ruumaan?

Vierailija
5/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa.

Vierailija
6/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsimatkatavaroihin tuskin saa aikuinenkaan ottaa sytkää.

Vierailija
7/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa huvikses, saako kukaan viedä sinne sytkää.

Vierailija
8/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:50"]

Alaikäiselle ei saa edes myydä sytkäriä tai tulitikkuja... Oletko varma ettei räplää sitä mielenkiinnosta tai vahingontekomielessä?

[/quote]

:D No ei todellakaan räplää sitä koneessa. Suomessa ei myydä alaikäiselle, mutta tuskinpa näin on kaikissa paikoissa.

ap

Vierailija
9/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan käsimatkatavaroihin saa ottaa, ruumaan ei missään nimessä. Tai tyhjänä saa laittaa ruumaan, ei kaasulla täytettynä.

Vierailija
10/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:52"]

Nimenomaan käsimatkatavaroihin saa ottaa, ruumaan ei missään nimessä. Tai tyhjänä saa laittaa ruumaan, ei kaasulla täytettynä.

[/quote]

Ikärajoista en tiedä mitään, tuskin ketään kiinnostaa. 

Vierailija
11/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon todella pettynyt av-palstan tietoviisaisiin. Matkustaja saa ottaa yhden sytkän tai tulitikkuaskin taskussaan koneeseen. Sitä ei missään tapauksessa saa laittaa ruumaan, eikä edes käsilaukkuun. Mutta saako siis myös alaikäinen ottaa sytkän, oli tää mun kysymys..

ap

Vierailija
12/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:51"]Käsimatkatavaroihin tuskin saa aikuinenkaan ottaa sytkää.
[/quote]

Ei saakkaan. Meiltä ihan vahingossa jäi mun käsilaukun sivutaskuun sytkäri, jonka tuliaisiksi ostin. Tajusin tämän vasta kun oltiin jo Helsingin lentokentällä ja etsin jotain laukustani. Laitoin siis laukun ihan normaalisti niihi laatikoihin missä menevät läpivalaisuun.

Vierailija
13/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:55"]Nyt oon todella pettynyt av-palstan tietoviisaisiin. Matkustaja saa ottaa yhden sytkän tai tulitikkuaskin taskussaan koneeseen. Sitä ei missään tapauksessa saa laittaa ruumaan, eikä edes käsilaukkuun. Mutta saako siis myös alaikäinen ottaa sytkän, oli tää mun kysymys..

ap
[/quote]
Miten niin ei saa laittaa käsilaukkuun?
Siellä mun sytkäni aina on lennoilla.

Vierailija
14/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Interwebistä löytyy tasan tarkkaan lista mitä saa ottaa matkustamoon ja mitä ei.

Googlatkaa sellainen juttu kun Google ja koittakaa sillä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi