Poikaystävä bileissä, minä yksin kotona.
Minä olen nyt huomiseen iltaan asti yksikseni, kun poikaystävä lähti viettämään kauan sitten sovittua poikien-iltaa kavereidensa kanssa.
Mitäs minä nyt voisin tehdä? Ei ole nälkä, ei tee mieli katsoa leffaa..kavereitakaan ei nyt oikein jaksaisi. Haluaisin keksiä jotain järkevää tekemistä. Mitä te teette kun ette keksi tekemistä? Samalla kysyn että mitenkä teidän päivä on mennyt? :)
N17
Kommentit (74)
Voi olla vaan olla eroahdistusta. Vähän taidat olla kuitenkin vielä lapsenkengissä, sillä lapsillahan on usein tapana makua jotain tekemistä, jos ei kavereita ole seurana. Ei ole hyvä olla liian ripustaunut toiseen. Nauti siitä omasta ajastasi. Mitä sitten tekisit poikaystäväsi kanssa, jos ei olisi bileissä?
Nauttisin yksinolosta, jos mies ja muksu lähtisivät tuosta ovesta ulos. Ei tulisi tippaakaan tylsää. :D Menisin suihkuun ja sheivasin vihdoinkin talviturkin pois. ;> Katsoisin leffaa ihan yksin, tosin herkut olisivat seurana!
Tämä päivä meni päin honkia, koska nukuin 10 tuntia putkeen --> taatusti päivä pilalla.
Ootko kuullut sellasesta ku Demi-palsta?
Vuokra leffoja ja nautti rauhallisuudesta.tai menet säkin ulos ystävien kanssa.ihanaa omaa aikaa
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:15"]Ootko kuullut sellasesta ku Demi-palsta?
[/quote]
En jaksa mennä sinne. Se vaatii kirjautumisen, ja siellä on kaikki 13v teini-lissut, joiden jutut keskittyy One Directioniin ja Justin Bieberiin. Pahimmillaan jopa Isac Elliottiin tai Cheekkiin.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:17"]Vuokra leffoja ja nautti rauhallisuudesta.tai menet säkin ulos ystävien kanssa.ihanaa omaa aikaa
[/quote]
En viitsisi lähteä ulos hirveen pitkäksi aikaa, koska kissat olisi ihan yksin, tai no kahdestaan. Niiden seura on parasta seuraa :3
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:16"]Mää vauvailen ku on tylsää.
[/quote]
Sama täällä :D Aina kun on tylsää niin tulen tänne mammojen haukuttavaksi.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:15"]Ootko kuullut sellasesta ku Demi-palsta?
[/quote]
En jaksa mennä sinne. Se vaatii kirjautumisen, ja siellä on kaikki 13v teini-lissut, joiden jutut keskittyy One Directioniin ja Justin Bieberiin. Pahimmillaan jopa Isac Elliottiin tai Cheekkiin.
-Ap
[/quote]
Etpä sinä sen paremmalta vaikuta...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:15"]Ootko kuullut sellasesta ku Demi-palsta?
[/quote]
-Ap
[/quote]
Etpä sinä sen paremmalta vaikuta...
[/quote]
Ja perustelut tälle?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:16"]Mää vauvailen ku on tylsää.
[/quote]
-Ap
[/quote]
Haukuttavaksi??
Lähtisipä mun ukko johkin poikien reissulle yöksi niin sais olla yksin kotona.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:16"]Mää vauvailen ku on tylsää.
[/quote]
-Ap
[/quote]
Haukuttavaksi??
[/quote]
No ihan sama mitä sanon, niin minut haukutaan huoraksi,tyhmäksi,huomiohuoraksi..jne.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:21"]Lähtisipä mun ukko johkin poikien reissulle yöksi niin sais olla yksin kotona.
[/quote]
Minulla taas on ikävä minun miestä..:3 Kunhan nyt ei liikaa joisi. Juo kuitenkin varmasti muutaman kun mukana on yli 18v porukkaa.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:16"]Mää vauvailen ku on tylsää.
[/quote]
-Ap
[/quote]
Haukuttavaksi??
[/quote]
No ihan sama mitä sanon, niin minut haukutaan huoraksi,tyhmäksi,huomiohuoraksi..jne.
-Ap
[/quote]
Älä välitä.
Lue kirjaa. Lukeminen on ehkä maailman paras harrastus.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:22"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:16"]Mää vauvailen ku on tylsää. [/quote] Sama täällä :D Aina kun on tylsää niin tulen tänne mammojen haukuttavaksi. -Ap [/quote] Haukuttavaksi?? [/quote] No ihan sama mitä sanon, niin minut haukutaan huoraksi,tyhmäksi,huomiohuoraksi..jne. -Ap [/quote] Riippuu varmaan aloituksistasi. Jos aloituksesi ovat provosoivia ja hyökkääviä, niin niihin saa yleensä takaisin. Mutta toisaalta, tuli mieleen, että onko sinulla muutenkin harhoja, jos kuvittelet, että juuri sinun kirjoituksesi tunnistetaan täältä ja heti aina, vaikka mitä kirjoitat, huoritellaan ja haukutaan tyhmäksi. Minä en ainakaan pysty tunnistamaan ketään näistä tuhansista kirjoittajista, että juuri sitä yhtä voisi haukkua. [/quote] Ei ole provosoivia. Aina kirjoitan asiallisesti, mutta haukut saan aina :D...Se on nämä mammat...(no offence) -Ap
[/quote]
En mäkään mene Demi- palstalla leikkimään jotain nuorta YOLOlololol, läppää sinne heittämään 30 v ja yli vuotiaana. Siksi pennut tällaisten aikuisten palstoilla ärsyttää.
Ja JOO, yritäpä lukea kerrankin jokin sivistävä kirja elämässäsi, tiestikö että te nuoret vain tyhmennytte päivä päivältä.
[/quote]
Bändikirjat on kyllä sivistäviä. Pystyn kertomaan musiikkiskenestä todella paljon, mitä suurin osa ihmisistä ei tiedä. Muustakin taiteesta tiedän myös paljon.
-Ap