Nuoret naiset ja legginsit
Ihan oikeasti, tajuatteko miltä näytätte niissä ihomyöteisissä ohuissa legginseissä ja sitten jalassa isot kengät. Kaikki vilkkuu ja näkyy läpi.. Sitten paita saattaa olla sellainen valtava jonka jälkeen jalat näyttävät kannattelivilta tikapuilta. Näin kaupassa kesätyöntekijän jolla oli legginsit ja lenkkarit, työvaatteena ainoastaan iso ruutupaita joka roikkui päällä. Laittakaa housut jalkaan :(
Kommentit (6)
Antaa kaikkien pukeutua miten lystää. Ainakin itse näyttää paremmalta näiden leggarityyppien seassa.
Ihanaa, tänään ekaa kertaa niin lämmin että voin mennä ulos legginsit jalassa!! Kesä <3
Jaa, kesä on taas tullut kun tällainen otsikko ilmestyi palstalle... Kyllä ne ap sinuakin vielä todelliset ongelmat odottaa, silloin et jaksa vaivata päätäsi sillä mitä muilla on päällä. Ei pahalla!
Rumasti pukeutuvat nuoret, ei mitään tyylitajua. Harvassa on täällä Suomessa oikeasti katseenkääntävän tyylikkäät naiset, mäitä ihme legginssi-väljäpaita virityksiä ja ihan hirveen huonosti istuvia vaatteita näkyy joka kulmalla että oikein ihmetyttää. Kuinka kukaan voi edes ola legginseistä kateellinen, itse olen kateellinen jonkun hirveän kalliista ja kauniista korkokengistä yms.
Ymmärrän valituksesi, kateus. Se on harmi ku kaikkien vartalo ei leggareitten käyttöä salli!